پروین کرملو: برگزاری مسابقات بین المللی شنا بانوان اقدامی بی نظیر بود

مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان:یکی از راهبردهای ورزش ایران افزایش سهم مدیریتی زنان در عرصه های فنی و اجرایی ورزشی است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور در حاشیه مسابقات شنای بین المللی مسافت کوتاه دختران “جام سرداران شهید آذربایجان” به میزبانی  تبریز گفت : یکی از راهبردهای ورزش ایران افزایش سهم مدیریتی زنان در عرصه های فنی و اجرایی ورزشی است.
پرو.ین کرملو افزود : یکی از راهبردهای ورزش ایران افزایش سهم مدیریتی زنان در عرصه های فنی و اجرایی ورزشی است و لازمه آن توانمند سازی بانوان متخصص می‌باشد.
وی اظهار داشت : خوشبختانه در سالهای اخیر این مهم اتفاق افتاده و هم اکنون تمامی محورهای ورزشی از قبیل آموزش ، مدیریت برگزاری مسابقات در سطح ملی و فرا ملی در حوزه ورزش بانوان توسط خود بانوان اجرایی می‌گردد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد : نمونه بارز این توانمندی برگزاری مسابقات شنای بین المللی مسافت کوتاه دختران “جام سرداران شهید آذربایجان”  به میزبانی تبریز برای نخستین بار در تاریخ شنای کشور با حضور شناگران کشورهای خارجی در این رده سنی است.
وی تصریح کرد : میزبانی مسابقات شنای بین المللی مسافت کوتاه دختران “جام سرداران شهید آذربایجان”  با همت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی ، هیات شنای آذربایجانشرقی ، فدراسیون شنای کشور در شهر تبریز اقدامی بی نظیر و حرکتی نوین در شنای کشور بشمار میرود که دستاوردهای بسیار خوبی را برای ورزش شنای دختران کشور رقم خواهد زد.
رقابتهای دختران پنجمین دوره مسابقات بین المللی شنا جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان از ۱۴ آذر ماه با حضور ۸ تیم داخلی و تیمهای جمهوری آذربایجان ، جمهوری ارمنستان و سوریه آغاز و ۱۶ آذرماه با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر پایان خواهد یافت.

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.