پنام‌تاش: موفقیت در باشگاه های آسیا هدف بلندمدت ماست

سرمربی تیم واترپلو سایپا گفت: کسب یک رتبه خوب در لیگ ایران و در ادامه آن حضور موفقیت آمیز در باشگاه های آسیا از اهداف بلند مدت ما است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم واترپلو سایپا اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند. این تیم توانسته تا پایان هفته دوم نتایج قابل قبولی را کسب کند. در جدول لیگ برتر با احتساب گل زده بیشتر نسبت به تیم دانشگاه آزاد در صدر قرار دارد. مهدی پنام‌تاش وظیفه مربیگری این تیم را عهده‌دار است و در خصوص شرایط آن توضیحاتی داد.

مهدی پنام‌تاش در رابطه با شرایط و نحوه عملکرد تیم واترپلو سایپا اظهار داشت: تقریبا از اواخر شهریور حضور سایپا در لیگ برتر قطعی شد. از اول مهر تمرینات تیمی را آغاز کردیم. ستون تیم ما از جوانان است. در حال حاضر هفت نفر آن‌ها در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند. تا قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات ژاپن در حدود ۱۵ جلسه تمرینی برگزار کردیم. تیم با باقی نفرات در نبود ملی‌پوشان تا جایی که زمان بود به تمرینات پرداخت.

سرمربی تیم سایپا در خصوص اهداف حضور این تیم در لیگ برتر ادامه داد: قصدمان این بود با قدرت حاضر شویم. بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند و میخواهیم خودمان را ثابت کنیم. ماندگاری در لیگ برتر از اهداف ما است. هدف شخصی خودم معرفی یک حامی مالی به لیگ ایران است و نمیخوام بعد از یکی دو سال حضور در لیگ ترک شود.

پنام‌تاش اظهار داشت با تلاش و امید به خدا بعد از پایان هفته سوم لیگ در صدر جدول باقی خواهند ماند و در مورد شناخت تیم دانشگاه پیش از بازی هفته سوم افزود: همین‌طور که ما از تیم دانشگاه شناخت نسبی داریم آن‌ها هم از ما دارند. تعداد زیادی از بازیکنان این تیم تا همین پنج شش ماه گذشته ملی‌پوش بودند و هم چنین الان چند ملی‌پوش دارند.

وی در مورد پیش‌بینی رتبه تیمش در پایان فصل بیان کرد: خیلی دنبال پیش‌گویی نیستم و دوست دارم به همین منوال روی نظم پیش برویم تا به نتیجه‌ای که لایق آن هستیم دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: به دنبال آن هستیم تا سایپا را در لیگ برتر نگهداریم. کسب یک رتبه خوب در لیگ ایران و در ادامه آن حضور موفقیت آمیز در باشگاه های آسیا از اهداف بلند مدت ما خواهد بود.

 

انتهای پیام./

image_printپرینت مطلب