پنجمین پیروزی پیاپی فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر واترپلو/ نخستین پیروزی شهرداری خوزستان

تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان با کسب پنجمین پیروزی پیاپی خود قهرمان نیم فصل بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،هفته ششم از دور رفت بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو پنجشنبه ٢٧مهر با دو دیدار آغاز شد که در نخستین بازی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان مدعی نخست قهرمانی در استخر انقلاب اصفهان موفق شد در یک دیدار یک طرفه با نتیجه ١١بر١ میهمان خود شهید شهبازی زنجان را شکست دهد و با کسب پنجمین برد پیاپی ١۰ امتیازی شود و عنوان قهرمانی نیم فصل خود را قطعی کند.
قضاوت این بازی بر عهده امیر هوشنگ همراهی وهومن آرسته بود ومجید نقاشلو نیز ناظر این دیدار مهم بود.
شایان ذکر است تیم نفت وگاز امیدیه ٨ امتیازی که این هفته استراحت داشت در صورت ١۰ امتیازی شدن نیز به دلیل باخت مقابل فولاد ماهان سپاهان نمی تواند به عنوان نخست نیم فصل دست یابد.
در دومین دیدار از هفته ششم نیز عصر دیروز در شیراز تیم انقلاب فارس در دیداری نزدیک ٨بر٧ نتیجه را به میزبان خود تیم شهرداری خوزستان واگذار کرد تا پس از شش هفته شهرداری خوزستان به نخستین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کند.

شایان ذکر است امروز جمعه ٢٨ مهر در آخرین دیدار هفته ششم نیز تیم کوثر گیلان در انزلی به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت.تیم گیلانی با ٢ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و در دیدار مقابل تیم سخت کوش گچساران کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

image_printپرینت مطلب