پیام تبریک فدارسیون شنا به مناسبت سالروز تاسیس رادیو

سالروز تاسیس رادیو به همه زحمتکشان صدای جمهوری اسلامی ایران تبریک باد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران ساعت نوزده چهارم اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت. از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود رادیو تهران نامیده می‌شد.

هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس رادیو بهانه خوبی است برای ارج نهادن به همه کسانی که در سطوح و ارکان مختلف این رسانه پر مخاطب و فراگیر به تلاش مشغول هستند.
فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ این رشته ورزشی، فرا رسیدن سالروز تأسیس رادیو در ایران را به همه مدیران و کارکنان شریف صدای جمهوری اسلامی ایران تهنیت عرض می‌کند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.