پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

وزارت ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
 به  گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن پیام به شرح ذیل است :
 نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به نام روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی  ، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودست‌آوردهای تلاشگران این عرصه  را ارج نهاده و خدمات ارزشمند آنها  را  که در راستای   رسالت خطیر اطلاع رسانی،  تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند تقدیر کنیم .
شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی ،  اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند .
وزارت ورزش و جوانان ، در سال ” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” ،  ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی  به همه فعالان این  عرصه در  دو بخش  ورزش و جوانان،  توفیق روزافزون همه  عزیزان راجهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه باریتعالی مسئلت دارد.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.