پیام تبریک و آرزوهای خانواده شنا در سال جدید

خانواده بزرگ شنا،شیرجه و واترپلو با تبریک نوروز 1400آرزوهای خود را در آغاز سال جدید بیان کردند.

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا، همه جا آیت اوست! عید نوروز چهره ای دل انگیز از آفرینش است که همزمان با تحول طبیعت ، آمدن بهار را به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حق را در آئینه طبیعت منعکس می کند .

خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی مردم ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای ایرانیان سراسر دنیا  مسئلت دارد.

 

فدراسیون سال نو

 

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در پیامی این سال را تبریک گفت. در متن پیام او آمده است:

آغاز سال ۱۴۰۰ را با قدردانی از یکسال ایثار همه دلسوزان ملت شریف ایران در مبارزه با کرونا بویژه کادر درمان و دعای رحمت برای درگذشتگان در سال قبل آغاز میکنیم. امیدوارم سال جدید برای ورزش بویژه ورزش های آبی همراه با موفقیت و پیشرفت باشد و بتوانیم در عرصه ملی و بین المللی شاهد افتخارآفرینی جوانان کشور باشیم.

 

 

 

به مناسبت این روز خجسته و آغاز سال نو پیام تبریک و آرزوهای جمعی از اعضای این خانواده بزرگ را می خوانید:

 

مسئولان فدراسیون:

محمد علی آبادی (نائب رئیس): آرزوی سلامتی و تندرستی برای مردم عزیز ایران.

حمید اسکندریون (دبیر فدراسیون): روزگارتان بر مراد، روزهایتان شاد شاد، آسمانتان بی غبار، سهم چشمانتان بهار، با آرزوی تندرستی و آرامش و بهروزی برای همه مردم و جامعه شنا.

کاوه احمدی (مشاور عالی و عضو هیات رییسه فدراسیون): همیشه سلامت و سعادتمند باشید . آمین

فرید فتاحیان (مشاور عالی فدراسیون): امیدوارم سال ۱۴۰۰ ، سالی به دور از کرونا و سرشار از سلامتی برای مردم عزیز کشورمان باشد. تنشهای اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی تاثیرات بسیار عمیقی بر روح و روان جامعه گذاشته است که امید است با آگاهی و تلاش همگی، شاهد روزهای بهتر در ایران باشیم.

امیرداود کمالی(مدیر اجرایی): دل خوش

امید حدیقی (مسئول کمیته فنی): آرزو می‌کنم در سال جدید همه تنها سلامت، دلها همه لبریز از شادی و محبت، دوستی ها سرشار از صداقت، جیب‌ها پر روزی و پر برکت و همه زیر سایه خداوند رحمت و کرامت ان شاءالله.

علی محب(مسئول کمیته فنی): سال نو مبارک، امیدوارم در سال ۱۴۰۰ با واکسیناسیون کامل مردم کشور عزیزم ایران، جامعه ای بدور از بیماری کرونا داشته باشیم.

عبدالرضا ریاحی (مسئول کمیته آموزش): برای یکایک مردم عزیزم آرزو میکنم، با تن سالم در شغلی مطمئن ، با رزق و روزی فراوان و با برکت، زیر سایه الطاف الهی از لحظه لحظه ۱۲ ماه و ۵۲ هفته سال ۱۴۰۰ خود در کنار عزیزانشان لذت ببرند.

محمد صالحی (خزانه دار): گاهی دلگرمی یک دوست چنان معجزه میکند که انگار خدا در زمین کنار توست. جاودان باد سایه دوستانیکه شادی را علتند نه شریک و غم را شریکند نه دلیل.

 

همکاران فدراسیون:

مرتضی محسنی: از خداوند متعال آرزوی سلامتی و خوشبختی و عاقبت به خیری را برای همه عزیزان خواستارم.

مسعود رضوانی: امیدوارم در سال جدید با زدن واکسن و اتمام بحران پاندمی ویروس کوید ١٩مردم دغدغه های دیگری مثل وضعیت بداقتصادی و فشار مضاعف نداشته باشند.سلامتی، تندرستی و خوشی رو برای هم ارزومندم.

مسعود موسوی : سلامتی، شادی و شادی و شادی و شادی .

علی رفیعانی: والا هرسال داره سطح آرزوها میاد پایین

امیرحسین صفابخش: با ارزوی سلامتی برای همه هموطنان، ورزشکاران ،دلاوران نام اوران پیروز باشید.

ایمان رحیمی: آرزو دارم کرونا تموم بشه.

سید نورالدین اختری: آرزوی سلامتی برای همه مردم .

مهدی ارتقایی: آرزوی سلامتی و شادی روز افزون برای تمامی همکاران و خانواده ایشان و همدلی بیشتر همکاران در سال ١۴٠٠ دارم.

سمیه توکلی: اگر ساده و دلی بگم واسه سال جدید آرزو دارم برای خودم و همه اطرافیانم که بتونیم دلیل حال خوب همدیگه باشیم و دنبال  کنیم تمام آرزوهامون رو که رد دل دارن و آرزوی خودم اینه خودم رو امسال بیشتر دوست داشته باشم.

محسن برادری: آرزوی شادی سلامت آرامش .

فرزانه ارشدی: فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید.

رویا سررشته داری: آرزوی من داشتن خونه شخصی ماشین شخصی حساب پر پیمانه بی انتهای عشق واقعی سفرهای اروپایی و بعدش سلامتی موفقیت در کار آرامش روحی و ذهنی دل خوش کنار عزیزانم .

فاطمه کهربایی:خداوندا، در این روز های آخر سال دل همه کسانی که دوستشان دارم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی است ایمان، هرکجا زخمی است مرهم و هرکجا نومیدی است امید و هر کجا نفرتی است عشق جای آن را فراگیرد. در پایان آرزوی سلامتی برای تمام انسانهای کره زمین دارم.

کیمیا احمدی: آرزو‌میکنم‌هر‌کسی هر‌آرزویی داره تو‌سال جدید بهش برسه، زندگی‌همه سرشار از آرامش و‌ دل خوش‌‌باشه. با آرزوی بهترین ها برای همه.

علی پذیرفته: آرزوی سلامتی و حال خوب.

عصمت قوامی: امیدوارم سال ۱۴۰۰ بر همه همکلرانم مبارک باشه و انشالله ویروس کرونا هرچه زودتر ریشه کن بشه و همه مردم به ارزو ههای خود برسند.

جواد سلامی: اول سلامتی برای همه مردم ایران و سرو سامان گرفتن تمام جوان های ایران.

امیر رضایی راد: همه به آرزو های زیبای دلشون برسند.

 

فدراسیون سال نو 2

خانواده شنا:

محسن سمیع زاده: برای همه ایرانیان سلامتی آرامش و خوشبختی آرزو میکنم .

خشایار حضرتی: آرزوی سلامتی، واکسن و ورودی المپیک.

محمد بیداریان: نوروز ۱۴۰۰ رو  به جامعه فرهیخته شنا،شیرجه و واترپلو تبریک میگم. امیدوارم سالی پر از خیر برکت رو در کنار عزیزانتون داشته باشین و آروز میکنم ورزشکاران شنا و شیرجه کشورم با کسب سهمیه المپیک راهی این میدان بزرگ بشن. از خداوند متعال سالی پر از سعادت و سلامتی رو خواستارم.

صابر مهری: ضمن تبریک سال نو، لازم به ذکره سال خوب به وجود نمی‌آید، سال خوب را باید ساخت، سال خوب نیازمند و در نتیجه انتخاب‌های هوشمندانه است، آرزوی سلامتی برای یکایک شناگران و مربیان عزیز دارم، آرزو دارم شناگران عزیز انتخاب‌های خوبی داشته‌باشند و با سرسختی ذهنی در این سال سخت المپیک بتوانند با تلاش مستمر اهداف هوشمندانه خودشون را تحقق ببخشند.

مهدی انصاری: آرزو میکنم سالی پر از اتفاقات خوب برای مردم ایران و سال پر از موفقیت برای ورزشکاران بخصوص شناگران باشه.

متین بالسینی : ارزوم اینه که این کرونا زودتر تموم بشه واقعا .

سینا غلامپور: ایشالا هرچه زودتر کرونا و تمام بیماری ها تا حد امکان از بین بروند و برای تمام بچه های ورزشکار هم سالی پر از موفقیت آرزو میکنم💙

 

خانواده شیرجه:

محمدرضا شکول: برای سال نو آرزوی خیر و برکت، عزت و آرامش، امنیت و سلامتی و توفیقات المپیکی برای ورزشهای آبی دارم.

قائم میرابیان : سالی که گذشت سال فاصله ها بود از تمامی کسانی که دوستشون داشتیم، امیدوارم سال جدید کنار کسانی باشیم که دوستشون داریم و دوستمون دارند.

مجتبی ولی‌پور: آروزی سلامتی برای همه و موفقیت همه ورزشکاران.

حمید کریمی: کسب ورودی المپیک و مراقبت مردم عزیز نسبت به ویروس کرونا .

 

 

خانواده واترپلو:

نادر غفوری: فرا رسیدن نوروز باستانی یاد آور شکوه ایران بر همه ایرانی های پاک پندار ، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد.

وحید رضایی : امیدوارم سال جدید ، سالی بسیار معمولی با اتفاقات بسیار معمولی و در نهایت آرامش برای همه مردم عزیز ایران و جهان باشه.

هادی بیک: آرزوی شادی سلامت آرامش.

علی پیروزخواه: حول حالنا الی احسن الحال، انشالله خدا حال هممون رو خوب کنه و حال همه مردم دنیا به بهترین حالت برسونه.

حامد ملک خانبانان: همه مردم ایران و همه مردم دنیا سلامت باشند و هرچه زودتر این کرونا ازبین برود و هرچه سریعتر بتوانیم اردوهای اماده سازی خودمون رو بعد از عید تشکیل آغاز کنیم تا به هدفمون که رسیدن به فینال بازی های آسیایی برسیم.

سهیل رستمیان: سال نو را به همه مردم سرزمینم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خدا برای رسیدن به آرزو اتون به تنتون قوت و به نفستون عزت بده.

امیرحسین کیهانی: امیدوارم سالی پر از خیر و برکت وسلامتی برای همه باشه و همین طور پر از موفقیت ها و پیروزی های ورزشی برای جامعه واترپلو وکسب مدال خوشرنگ در سال جدید.

ارشیا الماسی: در سال جدید پایان کرونا و بازگشت به روزهای اوج واترپولو و شادی و سلامتی همراه با آرامش و موفقیت برای تمام مردم کشور عزیزم ایران آرزو دارم 💪🏻❤️

محمد جواد عباسی: آرزو دارم سال خوبی برای ورزشکار ها باشه بخصوص ورزشکارهای آبی که خیلی صدمه دیدند و انشالله کرونا بره و مردم به دور هم جمع شدن های صمیمی خودشون برگزدند.

امین قویدل:  آرزو میکنم که سال پیش رو پر از موفقیت و خبر های خوب برای مردم ایران باشه.

امیرحسین رهبر:  امیدوارم هر کس به هدف و آرزویی که‌ توی سال ۱۳۹۹ داشت و بهش نرسید،توی سال ۱۴۰۰ بهش برسه

مهدی یزدانخواه: به آرزو سال پیشم برسم ایشالا سال بعد آرزو جدید.

 

خبرنگاران

الهام محمدی: خوشبختی و سلامتی تمام بچه های ایران زمین.

ساناز سلیمان آبادی: امیدوارم زندگی هامون به روال عادی برگرده، با هم مهربون تر باشیم، عشق جای نفرت رو بگیره و صداقت جایگزین دروغ شه.

امید باشت باوی: با تبریک سال نو خدمت همه ی هموطنان عزیزم بویژه ورزشکاران و بخصوص خانواده ورزش های آبی ، درسال ۱۴۰۰  آرزو میکنم سایه کرونا از جهان رخت بربندد و دنیا به سلامت پیش از کرونا بازگردد و قهرمانان و المپین های ایران زمین بهترین نتیجه را در آوردگاه توکیو ۲۰۲۱ رقم بزنند تا کام ملت مظلوم ایران کمی شیرین شود.

حمید رضا نقیبی: به خود می‌بالم که دوستان خوبی چون شما دارم.

نگار رشیدی:  طبیعتا آرزوی اول من مثل همه خلاص شدن از دست کروناست.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب