پیام ثانی تجربه عکاسی ورزشی خود را به اشتراک می گذارد

چهارمین دوره تخصصی مدیریت رسانه های ورزشی با محوریت عکاسی ورزشی 19 و 20 تیر ماه سال جاری با تدریس پیام ثانی عکاس ویژه فدراسیون شنا و حوزه ورزش های آبی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهارمین دوره تخصصی مدیریت رسانه های ورزشی با محوریت عکاسی ورزشی به همت دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار می شود. در این دوره اساتید حوزه رسانه از جمله دکتر عبدالحمید احمدی، داروین صبوری، رضا شجیع، منوچهر زندی، امین جمالی، جاوید نیکپور و احسان رافتی تجربیات و دانسته های خود را در اختیار هنرجویان می گذارند. همچنین پیام ثانی عکاس تخصصی تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو نیز به عنوان استاد حوزه عکاسی ورزشی در این دوره تدریس می کند.

پیام ثانی از سال ۱۳۹۲ همکاری خود را با فدراسیون شنا آغاز و به عنوان عکاس ویژه مسابقات توسعه جهانی واترپلو عکس های برگزیده خود را در سایت بین المللی این مسابقات به نمایش گذاشت. ثانی دارای کامل ترین مجموعه عکس تمرین و مسابقات رشته های ورزش های آبی طی سال های اخیر است.

پیام ثانی متولد ۱۳۶۹، دانشجوی رشته روزنامه نگاری ، کار عکاسی خبری و مستند را به طور حرفه ای از سال ۱۳۹۰ با روزنامه ورزشی ۹۰ آغاز و در طی ۶ سال اخیر با خبرگزاری مهر، آژانس عکس همشهری و باشگاه خبرنگاران جوان در زمینه عکاسی خبری و ورزشی همکاری داشته است.
عکاس تیم هاى ملى والیبال ایران، تیم هاى ملى شنا، شیرجه واترپلو، عکاس آفیشیال Fivb ( فدراسیون جهانی والیبال ) در چهار دوره لیگ جهانى، عکاس آفیشیال Fina (فدراسیون جهانى شنا) در مسابقات واترپلو توسعه جهانى ٢٠١۵ تهران از جمله فعالیت های اخیر پیام ثانی می باشد.
ثانی در کنار شرکت و برگزاری چند دوره نمایشگاه انفرادى و گروهى با موضوع عکاسی ورزشی و خبری توانسته در دوسالانه عکس ورزشى ایران و تصویر سال بخش عکس ورزشى جوایزی را کسب کند.

 

sani

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.