پیام مسئولان هیئت شنای تهران و گیلان برای قهرمانی واترپلو

سرپرست و رئیس هیئت شنای استان تهران و گیلان در پیام هایی جداگانه موفقیت تیم ملی واترپلو ایران را در مسابقات توسعه جهانی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از قهرمانی تیم ملی واترپلوی ایران در پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی، سرپرست هیئت شنای تهران و رئیس هیئت گیلان در پیام هایی جداگانه این موفقیت را به خانواده شنا، شیرجه و واترپلو ایران تبریک گفتند:

متن این پیام ها به شرح زیر است:

 

پیام نبریک محمد حسن ابراهیمی سرپرست هیات شنا شیرجه و واترپلو استان تهران:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

قهرمانی افتخارآفرین ملی‌پوشان واترپلو کشورمان در رقابت‌های جهانی توسعه واترپلو که بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران ایران عزیز را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که جایگاه و لیاقت جوانان کشورمان قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای جهانی است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی ارزنده و با ارزش فدارسیون شنا شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی ایران کسب مقام نخست رقابت‌های توسعه جهانی واترپلو و افزودن این برگ زرین بر کارنامه افتخارات ملت سرفراز ایران اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب،ریاست فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ، ملت شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان دلسوزشنا شیرجه و واترپلو تبریک و شادباش می‌گویم.

 

پیام نبریک پرویز گلریز رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان گیلان: 

موفقیت اعضای تیم ملی کشورمان در پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی  واترپلو  که به کسب مقام  قهرمانی منجر گردید را به ورزشکاران، اعضای کادر فنی و جامعه ورزشی کشور تبریک گفته، امیدوارم همواره شاهد استمرار افتخارآفرینی عزیزان در تمامی عرصه ها و رقابت ها باشیم.

وی  حضور ارزشمند و مقتدارانه علی هرمزی بازیکن شایسته و بااخلاق گیلان را که    گوشه ای از شایستگی ورزشکاران گیلانی می باشد  را یادآورشد و ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای این ورزشکارموفق  افزود  : باتوجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در گیلان انشاا… در آینده شاهد حضور نفرات بیشتری در تیم ملی واترپلو خواهیم بود.

رئیس هیئت شنای گیلان در پایان اضافه کرد:همچنین میزبانی موفقیت آمیزایران در این مسابقات که نشان دهنده اقتدار و آمادگی ایران برای برگزاری مسابقات جهانی وآسیایی است را به دست اندرکاران و مسئولین برگزاری مسابقات و حامیان تیم ملی تبریک گفته و امیدوارم با تلاش آقای رضوانی ریاست فدراسیون، اعضا، مربیان و دست‌اندرکاران تیم واترپلوی ایران، شاهد تکرار  افتخارآفرینی مجدد تیم ملی و به احتزاز درآوردن پرچم سه رنگ و غرورآفرین ایران اسلامی در مجامع آسیایی و بین المللی باشیم انشاا…

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.