پیروزی تیم های تهران، زنجان و فارس در دور نخست/ یک مسابقه ناتمام ماند

مسابقات واترپلو بانوان قهرمانی کشور با برتری تیم های تهران، زنجان و فارس در دور نخست همراه بود و یک مسابقه نیز به دلیل خشونت بازیکنان دو تیم نیمه تمام ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مسابقات واترپلو بانوان قهرمانی کشور از صبح امروزچهارشنبه با شرکت ٨ تیم تهران، خوزستان، فارس، توابع تهران، گیلان، زنجان، اصفهان و آبادان در استخر شهید شهبازی زنجان آغاز شد و در دور نخست این رقابتها سه دیدار برگزار شد.

در دیدار افتتاحیه این مسابقات فارس ١۴ بر ٩ از سد خوزستان گذشت. تهران با پیروزی پرگل ٢٨ بر ٢ مقابل توابع تهران به برتری رسید و زنجان ٢۵ بر ۶ از سد گیلان گذشت.

دیدار تیم های خوزستان و اصفهان در حالی که در وقت اول با نتیجه ۴ بر ٢ به سود تیم اصفهان پیگیری می شد به دلیل خشونت بیش از حد بازیکنان دو تیم نیمه کاره ماند و نتیجه این مسابقه در جلسه کمیته فنی مشخص خواهد شد.

دور دوم این مسابقات عصر امروز چهارشنبه و از ساعت ١٨ پیگیری خواهد شد و طی آن فارس با تهران، آبادان با زنجان، گیلان با اصفهان و فارس با توابع تهران دیدار خواهند کرد.

مسابقات واترپلو بانوان قهرمانی کشور که از امروز چهارشنبه به صورت دوره ای در زنجان آغاز شده است، ظهر جمعه با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب