پیروزی دانشگاه آزاد و پرسپولیس در آغاز مرحله سوم لیگ برتر واترپلو

مرحله سوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو با پیگیری رقابت‌های گروه A صبح امروز(پنجشنبه) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله سوم بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور صبح امروز(پنجشنبه) به میزبانی تیم پرسپولیس در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شد.

در دیدار نخست این مرحله در گروه ‌A دو تیم پرسپولیس و استخر نوفلاح از ساعت ۹:۰۰ صبح روز به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۴ به سود پرسپولیس به پایان رسید. در ادامه از ساعت ۱۰:۱۵ تیم‌های دانشگاه آزاد خراسان رضوی و سایپا به آب زدند. دانشگاه ازاد موفق شد خریف خود را با نتیجه ۱۵ بر ۳ از پیش رو بردارد.

طبق اعلام سازمان لیگ دیدار های گروه B این مسابقات به میزبانی تیم نفت امیدیه هفته آینده پنجنشبه و جمعه (۱۲ و ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸) در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات با حضور تیم های پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا در گروه A و تیم های رعد پدافند، پیشگامان کویر یزد، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران در گروه B پیگیری می‌شود.

 

نتایج گروه A مرحله سوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۸- میزبان پرسپولیس:

 

ردیف گروه تیم نتیجه تیم روز تاریخ ساعت میزبان
۱ A پرسپولیس  ۱۳ ۴ استخر شهید نوفلاح پنجشنبه
۹۸/۱۰/۰۵
۹:۰۰ پرسپولیس
۲ A دانشگاه آزاد اسلامی
خراسان رضوی
۱۵ ۳ سایپا پنجشنبه
۹۸/۱۰/۰۵
۱۰:۱۵ پرسپولیس
۳ A سایپا ۱۱ ۱۰ استخر شهید نوفلاح پنجشنبه
۹۸/۱۰/۰۵
۱۷:۱۵ پرسپولیس
۴ A پرسپولیس ۹ ۹ دانشگاه آزاد اسلامی
خراسان رضوی
پنجشنبه
۹۸/۱۰/۰۵
۱۸:۳۰ پرسپولیس
۵ A پرسپولیس  ۱۵ ۷ سایپا جمعه
۹۸/۱۰/۰۶
۱۰:۱۵ پرسپولیس
۶ A دانشگاه آزاد اسلامی
خراسان رضوی
۱۵ ۸ استخر شهید نوفلاح جمعه
۹۸/۱۰/۰۶
۱۱:۳۰ پرسپولیس

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.