پیروزی دیگری برای شهبازی و چوکا

رقابت های گروه B لیگ برتر واترپلو با پیروزی شهبازی و چوکا ادامه یافت تا جایگاه این دو تیم در صدر جدول این گروه محکم تر شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در ادامه ی رقابت های گروه B لیگ برتر واترپلو عصر امروز (پنجشنبه) دو بازی دیگر در انزلی برگزار شد. در دیدار نخست صدرنشین این گروه به مصاف تیم چهارم جدول رده بندی رفت که در پایان شهبازی زنجان با ارائه ی یک بازی برتر با نتیجه ی ۱۵ بر ۴ مقابل حریف خود اصفهان به پیروزی دست یافت.

بازی دوم عصر امروز بین چوکای میزبان و آینده سازان برگزار شد. در این دیدار تیم چوکا نمایش بهتری داشت و توانست با اختلاف ۹گل حریف خود را از پیش رو بردارد. این بازی با نتیجه ی ۱۴ بر ۵ به سود چوکا خاتمه یافت.
در ادامه ی این مسابقات فردا دو دیدار برگزار می شود. در بازی ابتدایی آینده سازان و اصفهان رویاروی یک دیگر صف آرایی می کنند و در حساس ترین بازی این هفته از ساعت ۱۰:۱۵ صبح چوکا پذیرای شهبازی است.

*نتایچ رقابت های هفته سوم گروه B لیگ برتر واترپلو:
چوکا۱۱ – اصفهان۷
شهبازی زنجان۱۷ – آینده سازان۳
اصفهان۴ – شهبازی١۵
چوکا١۴ – آینده سازان۵

• برنامه رقابت های هفته سوم گروه B لیگ برتر واترپلو:
آینده سازان – اصفهان: جمعه ۱۰/۶- ساعت ۹
شهید شهبازی زنجان – چوکا تالش: جمعه ۱۰/۶- ساعت ۱۰:۱۵

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.