پیروز خواه: خوشحالم با مدال بازی‌های آسیایی از تیم ملی خداحافظی میکنم

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران پس از کسب مدال برنز گفت: موفقیت امروز تیم ملی مدیون زحمات خیلی هاست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  علی پیروزخواه کاپیتان تیم ملی واترپلو پس از کسب مدال بازی های آسیایی اظهار کرد: خدا را شکر میکنم. موفقیت امروز تیم ملی مدیون زحمات خیلی هاست. تصمیم داشتم امروز از تیم ملی خداحافظی کنم و خوشحالم با مدال بازی های آسیایی با تیم ملی خداحافظی میکنم.

وی افزود: این افتخار نصیبم شد که مدال بازی ها را بگیرم. امیدوارم بازیکنانی که بعد از این به تیم ملی می آیند مدال های خوشرنگ تری بگیرند.

کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: از همه آن هایی که کمک کردند بویژه خانواده ام ممنونم. همسرم نبودن هایم را تحمل کرد. سیروس طاهریان بیست سال برای من زحمت کشید. خدا را شکر بعد از ۴۴ سال توانستیم مدال بازی های اسیایی را بگیریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.