پیمان اسدی: هماهنگی تیمی ما بهتر شده است

ملی پوش واترپلو ایران در جریان تمرینات آمادی بازی های آسیایی گفت: با انجام بازی‌های دوستانه به تدریج هماهنگی تیمی بهتری را بدست آوردیم.

پیمان اسدی ملی پوش واترپلو ایران در جریان اردوهای تدارکاتی پیش از بازی های آسیایی اظهار کرد: در اردوی تدارکاتی ایتالیا شرایط خوبی داشتیم. ۱۰ روز در این کشور تمرین کردیم و از همان روز اول تمرینات را استارت زدیم. البته در بازی تدارکاتی نخست آن هماهنگی لازم را نداشتیم اما به تدریج در بازی های بعدی شرایط تیم خیلی بهتر شد و هماهنگی تیمی مطلوب را بدست آوردیم. خداراشکر بازی های خیلی خوبی انجام دهیم.
وی افزود: هدف اصلی ما در این اردو آمادگی لازم برای بازی‌های آسیایی بود. صد در صد تلاش می‌کنیم که در جاکارتا روی سکو قرار بگیریم و پس از سالیان سال افتخار دیگری را برای تیم ملی واترپلو ایران کسب کنیم.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.