پیگیری اردو آماده سازی تیم ملی واترپلو جوانان ایران در صربستان

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران که در اردو آماده سازی پیش از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ صربستان به سر می‌برد با تیم‌های صربستان، کرواسی و استرالیا دیدار تدرکاتی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلوی جوانان ایران که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان (صربستان) آماده‌ می‌کند یک هفته زودتر راهی این کشور شد تا با برگزاری آماده سازی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تمام قدرت در این مسابقات حاضر شود. ملی پوشان ایران در این اردو به مصاف حریفانی همچون صربستان، کرواسی و استرالیا رفتند و در آمادگی کامل به سر می‌برند.

نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پنج الی ۱۳ آگوست ۲۰۱۷ (۱۴ الی ۲۲ مرداد ۱۳۹۶) به میزبانی صربستان برگزار می‌شود. ملی پوشان جوان ایران در گروه A این مسابقات باید درمقابل آمریکا، روسیه ، یونان و پورتوریکو به آب بزنند.

 

 

الکساندر چیریچ و وحید رضایی کادر فنی تیم ملی ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

 

اسامی بازیکنان اعزامی به صربستان: 

  1. شایان قاسمی
  2. آرش پورزرگر
  3. مهدی یزدان‌خواه
  4. آرشیا الماسی
  5. امیرحسین رهبر
  6. امین قویدل
  7. حسین خالدی
  8. امیر حسین حیدری
  9. سید سجاد ساویز
  10. بردیا پیروانی
  11. علیرضا پوررنگ
  12. امیر محمد پرهون
  13. مهدی برزگری

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.