پیگیری تمرینات نسیمی شاد در ریو

آریا نسیمی شاد تنها نماینده شنای ایران در المپیک ریو 2016، تمرینات خود را در استخر تمرینی شهر ریودژانیرو تا پیش از شروع مسابقه اش در روز سه شنبه (19 مرداد 1395) پیگیری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  سی‌ویکمین دوره المپیک تابستانی بامداد دیرروز (شنبه) به وقت تهران با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز شد. شنای ایران در این دوره از مسابقات یک نماینده دارد. آریا نسیمی شاد که عنوان جوانترین عضو کاروان ورزش ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ را هم به دوش می‌کشد باید در ماده ۲۰۰ متر قورباغه با رقیبان سرشناس خود مسابقه دهد.

آریا در این دوره از مسابقات با رکورد ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه نماینده شنای ایران در ۲۰۰ متر قورباغه المپیک خواهد بود. او پیش از این رکورد ملی این ماده را با زمان ۲ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۸۸ صدم ثانیه به نام خود ثبت کرده است.

او فاصله سه روز مانده تا برگزاری مسابقات را به مرور تکنیک و پیاده سازی تمرینات سبک برای کسب حداکثر آمادگی در روز مسابقه مشغول است. نسیمی شاد از امروز علاوه بر پیگیری تمرینات به استخر مسابقات می‌رود تا علاوه بر تماشای رقابت بزرگان جهان شنا با جو استخر مملو از تماشاچی ریو آشناتر شود.

مسابقه مرحله مقدماتی ۲۰۰متر قورباغه مردان المپیک از ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه (۱۹ مرداد ۱۳۹۵) شروع خواهد شد.

برای مشاهده لیست کامل شناگران مرد حاضر در المپیک ریو روی لینک زیر کلیک کنید.

مردان

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب