چاوشی فر: هدف تیم ملی شنا بازی‌های داخل سالن است

کاپیتان تیم‌ ‌ملی شنا ایران، هدف اصلی فدراسیون از برگزاری اردوهای تیم ملی را بازی‌های داخل سالن ترکمنستان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی فر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که از ابتدای سال اردوهای تیم‌ ‌ملی شنا در حال پیگیری است، اظهار کرد: از ابتدای سال در اردو بودیم و خود را برای بازی‌های کشورهای اسلامی آماده کردیم.  مسابقات داخل سالن ترکمنستان به صورت مسافت کوتاه برگزار می‌شود و ما هم سعی می‌کنیم بهترین زمان‌ها را ثبت کنیم.

او افزود: مسابقات انتخابی تیم‌ ‌ملی شنا هم آخر این هفته‌ روزهای پنجشنبه و جمعه در استان زنجان برگزار می‌شود و به نوعی می‌توان گفت‌ تیم اعزامی به این مسابقات از همین بازی‌های انتخابی تعیین می‌شوند. ما همچنین مسابقات جهانی مجارستان را در پیش‌رو داریم که تیم‌ ‌ملی به صورت تدارکاتی در این بازی‌ها حاضر می‌شود. هدف اصلی فدراسیون بازی‌های داخل سالن است و این بازی‌ها سطح بسیار بالایی دارند. امیدواریم ما هم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

ملی‌پوش شنا با بیان این که مسابقات داخل سالن مسافت کوتاه است، افزود: این مسابقات به صورت مسافت کوتاه در استخرهای ۲۵ متر برگزار می‌شود و در حال‌ حاضر ما هم استخر ۲۵ متر نداریم که یک کم کار را سخت می‌کند. ما تمرینات خود را در عرض استخر آزادی پیگیری می‌کنیم که حدود ۲۶ متر است. امیدوارم از استخر این مسابقات سر بلند بیرون بیاییم.

چاوشی فر افزود: آمادگی شناگران قابل قبول است و امیدوارم نتایج خیلی بهتری را نسبت به دور قبل که در کره جنوبی برگزار شد، کسب کنیم. طبق برنامه‌هایی هم که کادرفنی دارد باید به آمادگی ۱۰۰ درصد برای بازی‌های داخل سالن برسیم. شرایط بدنی من و انصاری بد نیست، اما وسط کار هستیم و طبق برنامه‌ها تا یک ماه و نیم دیگر به آمادگی خوبی می رسیم. رکوردهایی هم که در تمرینات ثبت کرده‌ایم به شرایط خوب بدنی ما بستگی دارد و امیدوارم که هم چنان آماده تر شویم تا سربلند باشیم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی در مورد اساسنامه جدید تاسیس باشگاه‌های شخصی شنا نیز ، گفت‌: با اجرای این اساسنامه تغییرات خوبی را در شنا شاهد خواهیم بود. با این کار آموزش شناگران نظام مندتر و هماهنگ‌تر می‌شود . همه شناگران و استخرها از سیاست‌های کلان فدراسیون پیگیری می‌کنند که بسیار مفید است. با برنامه‌هایی که فدراسیون دارد تعداد شناگران افزایش می‌یابد و در نتیجه‌ دست کادرفنی هم برای انتخاب شناگر بازتر خواهد بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب