چهارمین دوره کلاس های بازآموزی مربیان واترپلو اوایل اسفند برگزار می شود

چهارمین دوره کلاس های بازآموزی مربیان واترپلو زیر نظر کمیته آموزش فدراسیون شنا اوایل اسفند ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، این دوره بازآموزی مربیان واترپلو با هدف ارتقاء سطح فنی مربیان فعال واترپلو کشور و به منظور اخذ مجوز فعالیت مربیان تیم های رده سنی استانها، لیگ دسته اول و لیگ برتر در سال ٩٢ برگزار می شود.

این دوره بازآموزی مربیان واترپلو طی روزهای ٢ و ٣ اسفند ماه جاری در سالن جلسات سازمان بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

دوره مذکور در بخش های آشنایی با قوانین داوری واترپلو، آسیب های رایج در واترپلو، حقوق ورزشی و موارد انضباطی، طراحی و برنامه ریزی تمرین، تمرین مهارتهای روانی، بدنسازی واترپلو، مکمل های غذایی و دوپینگ برگزار می شود.

کار تدریس این دوره بازآموزی را دکتر فرج زاده، دکتر فرهاد قدیری، دکتر صالحی، دکتر حامد آراسته، مسعود رضوانی و مجید غلامی برعهده خواهند داشت.

بنابر اعلام کمیته واترپلو فدراسیون شنا، شرط حضور در تمامی مسابقات واترپلو تحت پوشش این فدراسیون به عنوان مربی در سال ٩٢ اعم از لیگ برتر، لیگ دسته اول و مسابقات رده های سنی قهرمانی کشور منوط به قبولی در دوره مذکور تعیین شده است.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.