چهار فینالیست ایران ۲ رکورد ورودی دیگر درو کردند

شناگران تیم ملی ایران روز دوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند را با کسب دو رکورد ورودی B المپیک جوانان آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شناگران ملی پوش ایران که روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند را با کسب چهار مدال آغاز کردند صبح امروز(یکشنبه) در سه ماده ۱۰۰ پروانه، ۵۰ آزاد در رده سنی جوانان و ۵۰ پشت در رده سنی بزرگسالان به آب زدند.

ابتدا علیرضا یاوری و متین بالسینی دو شناگر جوان تیم ملی ایران در ماده ۱۰۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداختند. در پایان مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر پروانه علیرضا یاوری بار دیگر موفق شد ورودی B المپیک جوانان را به نام خود ثبت کند و با ثبت زمان ۵۷:۳۵ راهی فینال این ماده شود. همچنین متین بالسینی دیگر شناگر ایران با زمان ۵۸:۱۰ به کار خود پایان داد.

در ادامه سه شناگر کشورمان در  رده سنی ۱۶ الی ۱۸ سال در ماده ۵۰ متر آزاد به آب زدند. در پایان مرحله مقدماتی این ماده متین سهران با ثبت زمان ۲۴:۱۳ علاوه بر راه یافتن به فینال، ورودی B رقابت‌های المپیک جوانان را کسب کرد. همچنین علی رشیدی نیز با زمان ۲۴:۷۹ مجوز حضور در فینال این ماده را بدست آورد. علیرضا یاوری با زمان ۲۴:۸۱ در این ماده به کار خود پایان داد.

سینا غلامپور آخرین نماینده تیم ملی ایران در روز دوم این مسابقات در ماده ۵۰ متر پشت شنا کرد و با ثبت زمان ۲۸:۰۶ مجوز حضور در فینال این ماده را کسب کرد. تا ساعاتی دیگر شناگران تیم ملی ایران در مرحله فینال دومین روز مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند به آب خواهند زد.

 

نتایج شناگران تیم ملی ایران در روز دوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند/یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷:

ماده ۱۰۰ متر پروانه رده سنی ۱۶ الی ۱۸ سال :

  • علیرضا یاوری  با   ثبت زمان ۵۷:۳۵ راهی فینال شد. (کسب ورودی B)
  • متین بالسینی با ثبت زمان  ۵۸:۱۰

 

ماده ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۶ الی ۱۸ سال :

  • متین سهران  با   ثبت زمان ۲۴:۱۳ راهی فینال شد. (کسب ورودی B)
  • علی رشیدی  با   ثبت زمان ۲۴:۷۹ راهی فینال شد.
  • علیرضا یاوری  با   ثبت زمان ۲۴:۸۱

 

ماده ۵۰ متر پشت رده سنی بزرگسالان :

  • سینا غلامپور  ثبت زمان ۲۸:۰۶ راهی فینال شد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.