چهره چهار تیم برتر لیگ برتر واترپلو فردا مشخص می شود

“چهار تیم برتر بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو، با برگزاری بازی های برگشت مرحله پلی آف فردا در انزلی و تهران مشخص می شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت بازی های مرحله حذفی رقابت های لیگ برتر واترپلو فردا با برگزاری دو دیدار به پایان می رسد.
با برگزاری دیدار نخست برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ برتر واترپلو، استخر مجموعه ورزشی آزادی فردا (پنجشنبه) شاهد جشن صعود یکی از دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و آینده سازان خواهد بود. دانشگاه آزاد و آینده سازان در حالی به مصاف هم می روند که دیدار رفت این دوتیم با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود تیم پرقدرت دانشگاه آزاد به پایان رسید.
این دیدار با قضاوت حامد دایی تقی و ایمان ولی زاده برگزار می شود و سیروس طاهریان نیز مسئولیت نظارت بر آن را عهده دار است.
در دیگر بازی این مرحله دو تیم چوکا تالش و نفت و گاز گچساران نیز پنجشنبه (سوم بهمن ماه) از ساعت ۱۵ درانزلی با هم دیدار می کنند. نتیجه بازی رفت این دو تیم به دلیل حاضر نشدن تیم چوکا پنج بر صفر به سود نماینده گچساران اعلام شد. اینبار این تیم چوکاست که با بهره گیری از امتیاز میزبانی قصد دارد تا با غلبه بر حریف، خود را در جمع چهار تیم برتر رقابت های امسال لیگ برتر واترپلو ببیند.
مسعود رضوانی و محمدرضا محمدی کار قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و داود رضاسلطانی نیز ناظر فدراسیون در این بازی است.
با انجام این بازی ها و اضافه شدن تیم های پیروز به جمع نفت امیدیه و شهبازی زنجان چهره چهار تیم برتر لیگ برتر واترپلو امسال مشخص می شود.

*بازی های لیگ برتر واترپلو مرحله پلی آف:
نفت و گاز گچساران – چوکا تالش- برگزار نشد (۵-۰)
آینده سازان۹ – دانشگاه آزاد اسلامی۱۵
چوکا تالش – نفت و گاز گچساران، پنجشنبه ۹۲/۱۱/۳، ساعت۱۵ – بندرانزلی
دانشگاه آزاد اسلامی – آینده سازان، پنجشنبه ۹۲/۱۱/۳، ساعت۱۳ – تهران

انتهای پیام”

image_printپرینت مطلب