چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گرامی باد

خانواده بزرگ شنا در آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۳۱شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، در تقویم به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوزهمه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق طلبانه، یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمانبود، در سایه هدایت های رهبر انقلاب اسلامی،‌ حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.

از همین رو محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش های آبی در پیامی آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که  یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم در راستای پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی را به ثبت رساندند و رقم زدند.

اینجانب ضمن تبریک گرامی داشت آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف کشورمان به ویژه ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی را در پرتو لطف حق مسئلت می نمایم.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب