چوکا و فولاد مبارکه میزبانان هفته ششم لیگ برتر واترپلو

هفته ششم لیگ برتر واترپلو از فردا (جمعه) با برگزاری دو بازی در انزلی و اصفهان آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم چوکاتالش و فولاد مبارکه اصفهان میزبان های هفته ششم لیگ برتر واترپلو هستند. در ادامه رقابت های این فصل لیگ برتر واترپلو، چوکا تالش پذیرای شهید شهبازی زنجان است و فولاد مبارکه سپاهان از نفت و گاز گچساران میزبانی می کند.

دیدار نخست هفته ششم لیگ برتر واترپلو بین دو تیم چوکا تالش و شهید شهبازی زنجان است. تیم چوکا که بازی هفته پنجم خود را باخت و بدون امتیاز در قعر جدول است، می خواهد اولین برد خانگی خود را در این فصل رقابت های لیگ برتر واترپلو جشن بگیرد. تیم شهید شهبازی زنجان که در هفته پنجم لیگ برتر واترپلو مقابل تیم نفت امیدیه به تساوی رسید، برای نزدیک شدن به تیم های بالای جدول نمی خواهد امتیاز این بازی را از دست دهد.

این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ فردا (جمعه) در بند انزلی برگزار می شود. قاضیان این مسابقه امیرحسین صفابخش و شهروز شریفیان هستند و کار نظارت بر عهده مجید نقاشلو است.

دومین دیدار در چارچوب رقابت های این هفته لیگ برتر واترپلو بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران برگزار می شود. این دیدار که به میزبانی فولاد مبارکه در اصفهان برگزار خواهد شد، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تیم فولاد مبارکه در هفته پنجم مقابل چوکا به برتری رسید و با چهار امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. از طرفی تیم نفت و گاز گچساران هم می آید تا با اتکا به همت تیمی خود نخستین پیروزی خود را کسب کند. نفت و گاز گچساران در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

داوران این مسابقه امیر آذرخش و مالک قاطع هستند و منصور مهذب هم به عنوان ناظر در استخر انقلاب اصفهان حضور خواهد داشت.

 

برنامه کامل رقابت های هفته ششم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:

چوکا تالش – شهید شهبازی زنجان؛ جمعه (۹۳/۹/۷) ساعت۱۵:۰۰ – بندر انزلی

فولاد مبارکه سپاهان – نفت و گاز گچساران؛ جمعه (۹۳/۹/۷) ساعت۱۶:۰۰ – اصفهان

 

 

*جدول رده بندی بیست وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان  هفته پنجم:

ردیف

نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز

۱

دانشگاه آزاد اسلامی ۴ ۴ ۰ ۰ ۵۶ ۲۰ ۳۶+ ۸

۲

نفت امیدیه ۴ ۲ ۱ ۱ ۳۸ ۴۱ ۳-

۵

۳ فولاد مبارکه سپاهان ۳ ۲ ۱ ۰ ۳۹ ۲۹ ۱۰+

۴

۴ شهید شهبای زنجان ۳ ۱ ۱ ۱ ۳۱ ۳۰ ۱+

۳

۵

نفت و گاز گچساران ۳ ۰ ۳ ۰ ۲۳ ۳۸ ۱۵- ۰
۶ چوکا تالش ۳ ۰ ۳ ۰ ۱۷ ۴۶ ۲۹-

۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.