چیریچ:باید روند رو به رشدمان را ادامه دهیم

اولین روز اردوی تمرینی مشترک ایران و گرجستان در استخر قهرمانی 9دی در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو گرجستان که روز گذشته (یکشنبه ۲۵ مهرماه) برای برگزاری اردویی مشترک با تیم ایران وارد تهران شد، در اولین جلسه تمرینی خود صبح امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی شهید شیرودی به انجام تمرینات بدنسازی پرداخت و پس از آن به همراه تیم ایران در استخر قهرمانی ۹دی تمرینات درون آبی خود را زیر نظر مربی مونته نگرو‌ یی خود ادامه داد.

قرار بر این شد عصر امروز دو تیم در اولین بازی تدارکاتی خود مقابل یکدیگر قرار گیرند. در ابتدا چیریچ سرمربی تیم ایران گفت: باید از تیم گرجستان تشکر کنیم که دعوت ما را پذیرفتند و به ایران آمدند.

او در رابطه با این اردوی مشترک ادامه داد: هر دو تیم برای حضور در مسابقات خیلی مهم آماده می شوند، تیم ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و تیم گرجستان برای رقابت در لیگ جهانی و مسابقات اروپایی، تیم گرجستان تیم خیلی خوب و قدرتمندی است.

سرمربی تیم ایران در راستای اهداف خود از برگزاری این اردوهای مشترک گفت: سعی ما بر این است تا قبل از مسابقات آسیایی به شرایط آرمانی خود برسیم. از تیم گرجستان هم درخواست کردیم تا انواع سبک های دفاعی که در تیم های مختلف اجرا می شود را در اینجا در کنار ما تمرین کنند تا ما بتوانیم به یک شرایط مناسب دست پیدا کنیم.

چیریچ در پایان در مورد نظر مثبت مسئولان فدراسیون شنای گرجستان در مورد ایران گفت: من هم پیشرفت تیم ایران را از سال گذشته تا به حال می بینم اما برای ما راضی کننده نیست و باید روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

 

انتهای پیام

 

 

انتهای پیام//

 

image_printپرینت مطلب