چیریچ: در صورت حمایت بهترین نتایج را می‌گیریم

سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: تعویق بازی‌های المپیک می‌تواند اتفاق خوبی برای واترپلوی ایران باشد چرا که باید در مسابقات کسب گزینشی شرکت کنیم.

آرش عبدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ الکساندر چیریچ در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره تعویق یکساله بازی‌های المپیک اظهار داشت: تعویق بازی‌های المپیک می‌تواند اتفاق خوبی برای واترپلوی ایران باشد چرا که ما باید در مسابقات کسب سهمیه و گزینشی شرکت کنیم و این موضوع باعث می‌شود زمان بیشتری برای آماده‌سازی داشته باشیم. تلاش می‌کنیم در این مدت بتوانیم در فرم بهتری قرار بگیریم.

وی در خصوص اینکه برنامه تیم ملی برای سال جدید چیست، گفت: برنامه ما برای آماده‌سازی تیم ملی در سال جدید این است که هرچه سریع‌تر بعد از رفع موانع بتوانیم اردو‌های تیم ملی را آغاز کنیم. تعدادی از بازیکنان تیم ملی پیشنهاداتی از کشور‌های دیگر برای حضور در لیگ‌های آن کشور‌ها دارند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما تلاش می‌کنیم مرحله به مرحله پیش برویم و برای مسابقات پیش‌رو آماده شویم.

سرمربی تیم ملی واترپلو در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در ایران راضی است یا خیر، توضیح داد: سال‌های زیادی است که در ایران هستم و تمایل دارم به همکاری با فدراسیون ایران ادامه دهم. ارتباط خوبی با محسن رضوانی و مسئولان فدراسیون دارم و در این مدت نیز مدام با هم در ارتباط هستیم.

چیریچ در خصوص اینکه آیا شرایط بازی تدارکاتی برای تیم ملی فراهم شده است یا خیر، گفت: تلاش می‌کنیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای آماده‌سازی ملی‌پوشان ترتیب بدهیم و به دنبال بهترین هستیم، اما باید بدانیم که با توجه به شرایط موجود کار بسیار سختی داریم. از طرفی هزینه‌های حضور در کشور‌های دیگر نیز بسیار بالا است، اما محسن رضوانی رئیس فدراسیون تلاش خوبی در این زمینه انجام می‌دهد تا از ما حمایت کند. اگر از ما حمایت شود می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب