چیریچ: شرایط تیم ملی واترپلوی جوانان خوب است

الکساندر چیریچ با حضور در بین خبرنگاران به سوالات آنها درباره تیم ملی جوانان واترپلو پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  تیم ملی واترپلو جوانان خود را برای حضور در مسابقات جهانی صربستان زیر نظر الکساندر چیریچ آماده می‌کند. آخرین روزهای تمرین تیم ملی واترپلو جوانان در ایران قبل از اعزام به این مسابقات با حضور اصحاب رسانه پیگیری شد.

الکساندر چریچ مدیر فنی تیم های ملی و سرمربی تیم ملی بزرگسال در گفت و گو با خرگزاری ایسنا با بیان این که بازیکنان اردوهای راضی کننده‌ای را پشت سر گذاشته اند، گفت: تیم ملی در شرایط خوبی است و اردوهایی که داشته‌ایم راضی کننده بود. از نظر تاکتیکی و تکنیکی شرایط خوبی داریم و امیدوارم نتایج خوبی را در این مسابقات مهم کسب کنیم.

او همچنین در مورد گروهی که تیم ملی ایران در آن حضور دارد اظها کرد: می‌شود گفت که گروه ما سخت ترین گروه این مسابقات است و با تیم هایی مثل آمریکا، یونان و روسیه هم گروه هستیم. حتی سرمربی تیم ملی آمریکا گفته است که تنها برای قهرمانی به این مسابقات می آیند و یونان و روسیه هم که مثل همیشه از تیم های سر سخت در واترپلو هستند.

چیریچ ادامه داد: قبل از آغاز این مسابقات اردوی ۱۰ روزه ای را در صربستان برگزار می‌کنیم که قطعا می‌تواند به کسب نتایج بهتر ما در این مسابقات مهم کمک کند. اما از الان نمی‌توانم بگویم که چه نتیجه و جایگاهی را می‌توانیم کسب کنیم چون تیم های قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند و باید تا پایان رقابت ها صبر کرد اما تیم ملی شرایط خوبی دارد که امیدوار کننده است.

او در مورد جوانان واترپلوی ایران گفت: این تیم می تواند به آینده واترپلو کمک کند و قطعا آینده خوبی دارند اما باید صبر کرد تا نتایج را دید. این مسئله در مورد جایگاه واترپلوی ایران در آسیا هم صدق می‌کند و با صبر کردن می‌توان آینده خوبی را ساخت.

سرمربی واترپلوی  ایران درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی گفت: قطعا همه تیم ها نقاط ضعف و قوتی دارند که در تیم ایران هم این مسئله وجود دارد. این ضعف ها را شناخته ایم اما نمی‌توان آنها را بیان کرد و تلاش می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم. باید بگویم من در صورتی راضی خواهم شد که بتوانیم بهترین بازی ها را از خود نشان دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب