چیریچ: مسئولیت نتایج واترپلو را می پذیرم/ هیچ گاه قول مدال نمی دهم

چیریچ گفت: هرگز درباره مدال آوری واترپلو در بازی های کشورهای اسلامی قولی نداده ام و نخواهم داد.

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز گذشته (دوشنبه) الکساندر چیریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز و فردا آخرین تمرینات تیم ملی برگزار خواهد شد. با بهترین حالت آمادگی فردا ظهر جهت حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی عازم باکو خواهیم شد.

وی درباره شانس کسب مدال اظهار داشت: چه در زمانی که بازیکن بودم و چه در زمانی که مربی هستم هیچگاه قول مدال نداده‌ام و نخواهم داد. فقط قول می‌دهم در این رقابت‌ها خوب بازی کنیم و بهترین نتیجه را در برابر حریفانی که شناخت کافی از آن‌ها نداریم کسب کنیم. تمام مسئولیت نتایج را بر عهده خواهم گرفت و از آن‌ها فرار نخواهم کرد.

چیریچ درباره ترکیب تیم ملی ادامه داد: با توجه به شرایط تکنیکی و تاکتیکی و برنامه‌ریزی‌هایی که برای تیم انجام شده ترکیب کنونی تیم به خوبی پاسخگو است. طوری برنامه ریزی کرده‌ایم که برای هر تاکتیک در زمین جواب داشته باشیم. خیلی روشن می‌گویم با کسی خصومت شخصی ندارم. هر مربی حرفه‌ای می‌خواهد تیمش بهترین باشد تا شکست نخورد من هم همین روش را اتخاذ کرده‌ام.

سرمربی تیم ملی واترپلو در خصوص امکانات موجود تصریح کرد: هرچه امکانات بیشتر باشد نتیجه بهتری حاصل می‌شود. لازم است حداقل، امکانات تیم ملی ایران همانند تیم‌های دیگر باشد.

وی درباره کمبود بازی های تدارکاتی خاطر نشان کرد: قرار بر این بود تیم‌های ازبکستان و گرجستان برای چند بازی تدارکاتی به ایران بیایند. فدراسیون نیز آمادگی خود را در این باره اعلام کرده بود اما این اتفاق از طرف آن‌ها رخ نداد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب