کاظمی: شرایط اردوهای تیم ملی شیرجه بهتر از گذشته است

کارشناس شیرجه گفت: خوشبختانه شرایط اردوهای تیم ملی شیرجه بهتر از گذشته است و با داشتن برنامه ریزی صحیح می توانیم موفقیت های گذشته را بار دیگر تکرار کنیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کامیار کاظمی درباره اردوهای تیم ملی شیرجه ایران اظهار کرد: وضعیت اردوهای تیم ملی بسیارخوب است و یچه ها با برنامه تعیین شده از طرف مربی تمرینات خود را انجام می دهند. از زمانی هم که مربی جدید به تیم اضافه شده است شرایط نسبت به گذشته مطلوب تر شده است.
او ادامه داد: از زمانی که میرابیان یه عنوان مربی در تیم ملی شیرجه فعالیت می کنند روند پیشرفت خوبی را در تیم شاهد هستیم و باید گفت که نسبت به گذشته این روند سریع تر هم شده است چراکه ما دراردوهای قبلی چنین پیشرفتی را از بازیکنان نمی دیدیم.
کاظمی درباره امکانات موجود در اردو نیز گفت: در حال حاضر تمامی امکانات مورد نیاز برای اردوهای تیم ملی شیرجه در اختیار ورزشکاران قرار دارد و کم وکسری خاصی دراین بین وجود ندارد . با این شرایط نکته ای که می ماند تلاش خود بچه هاست ؛ زیرا زمانی که تمامی شرایط برای کسب موفقیت فراهم است آنچه که لازم است همت و عملکرد مطلوب خود ورزشکار است.
وی درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور اتریش تصریح کرد: این اردو به وسیله فدراسیون و با هماهنگی کادر فنی تیم صورت گرفته است. به نظرم اردوی بسیار خوبی برای بچه ها خواهد بود. یک اردو وبرنامه خوب باید بازتاب مثبتی هم داشته باشد و بازتاب مهم اردوی اتریش هم در مسابقات پش روی مشخص می شود.
کاظمی درادامه افزود: یکی دیگر از نتایج مثبت چنین اردوهایی شناخت بازیکنان از نقاط ضعف و قوت خودشان و مهم تر ازهمه آگاهی مربیان از وضعیت شاگردان خود است.
کاظمی درباره حمایت های فدراسیون از تیم ملی شیرجه گفت: از زمانی که آقای رضوانی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شده تمام تلاش خودش را انجام داده تا تمامی امکانات را برای تمامی تیم های ملی فراهم کند. تیم ملی شیرجه هم از این قاعده مستثنا نبوده است و رییس فدراسیون تا جایی که از دستش برمی آمده ار لحاظ مالی،فنی و فراهم کردن تجهیزات از تیم ملی شیرجه حمایت کرده است.
کارشناس شیرجه با تاکید بر مدال آور بودن این رشته اظهار کرد: دیدگاه مردم به رشته ورزشی شیرجه متفاوت تر از بقیه رشته هاست زیرا این رشته هنوز برای خیلی از مردم ناشناخته است. اما کسانی که این رشته را دنبال می کنند می دانند که شیرجه مدال آورترین ورزش آبی است. ورزشکاران این رشته به طور مستمر کار می کنند و هیچ وقت نزول ندارند .هم چنین اردوهای بچه های شیرجه هیچ وقت قطع نمی شود و همیشه ادامه دار است.
کامیار کاظمی درباره آینده رشته شیرجه گفت: موفقیت در رقابت های مختلف نیازمند طرح و برنامه ریزی صحیح است. همان طور که در گذشته توانستیم با داشتن برنامه ریزی صحیح در آسیا عناوین خوبی رابه دست بیاوریم در آینده هم این اتفاق قابل تکرار است. اما باید هدف گذاری ها درست انجام شود و امکانات ،تجهیزات و ورزشکاران در این راستا درست و با برنامه مورد استفاده قرار بگیرند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.