کشاورز: برای میزبانی کلینیک تخصصی نوجوانان شنا پیشقدم بوده‌ایم

رئيس هيئت شناي استان اردبيل گفت: نخستين دوره کلينيک تخصصي کارگروه نوجوانان شنا 30 ارديبهشت ماه به ميزباني هيئت شناي استان اردبيل برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری آریا از اردبیل، یعقوب کشاورز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران با همکاری و تعامل هیئت شنای استان اردبیل نخستین دوره کلینیک تخصصی کارگروه نوجوانان شنا در سال ۹۵ را به میزبانی هیئت شنای استان اردبیل برگزار می‌کند که این دوره از روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در اردبیل آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: این دوره برگزاری کلینیک تخصصی کارگروه نوجوانان شنای کشور در راستای توسعه اهداف کمی و کیفی شنا در کشور بوده و نیز تحقق برنامه‌های راهبردی ستاد بازی‌های آسیاسی ۲۰۰۸ فدراسیون شنا به انجام می‌رسد که امیدواریم ورزشکاران و مربیان استان اردبیل نیز در قالب برگزاری این دوره توانایی‌های علمی و عملی خود را افزایش دهند.

رئیس هیئت شنای استان اردبیل افزود: خوشبختانه هیئت شنای استان  اردبیل برای میزبانی نخستین دوره کلینیک تخصصی کارگروه نوجوانان شنا پیشقدم بوده که این دوره تخصصی در شهر توریستی سرعین از روز پنجشنبه سی‌ام اردیبهشت ماه تا روز دوم خرداد ماه برگزار خواهد شد و هیئت شنای استان اردبیل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر میزبان مربیان سراسر کشور برای شرکت در این دوره تخصصی خواهد بود.

کشاورز تصریح کرد: این دوره با حضور سرمربی تیم ملی شنا،‌ مدیر کارگروه نوجوانان و مربیان شنای نوجوانان سراسر کشور که به نوعی آینده‌سازان این رشته ورزشی هستند برگزار می‌گردد که در واقع برگزاری این دوره تخصصی برای یادگیری صحیح مربیان رده‌های سنی پایه از مفاهیم ورزش شنا بسیار موثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: هیئت شنای استان اردبیل در سال جاری فعالیت‌های مستمری در زمینه توسعه قهرمانی این رشته در سطح تمام استان اردبیل خواهد داشت که استعدادیابی از نوجوانان و نونهالان برای کسب ورزشکاران مستعد در این رشته ورزشی از جمله اولویت‌های هیئت شنای استان اردبیل است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب