کشتکار: با امید زیادی عازم بازی‌های داخل سالن می‌شویم

سرمربی تیم ملی شنا گفت: شناگران کشورمان برای حضور در بازی‌های داخل سالن بیش از ۲هزار ساعت تمرین داشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیونشنا، شیرجه و واترپلو؛ عباسعلی کشتکار در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازی‌های داخل سالن دومین مسابقه رسمی است که شناگران کشورمان در سال جاری در آن حضور دارند و برای این رقابت‌ها تمرینات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی افزود: شرایط بازیکنان بسیار خوب است و با امیدواری زیادی عازم ترکمنستان خواهیم شد. اگرچه رقابت‌های سختی را پیش‌رو داریم. اما با این وجود امید داریم که در رقابت‌های پیش‌رو رکوردهای خوبی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی شنا ادامه داد: در ماده‌های تیمی امید کسب مدال داریم و شانس ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات تیمی بالاست. البته رقبای قدرتمندی داریم که سرمایه‌گذاری‌های زیادی در شنا داشته‌اند. تیم‌های آسیایی در رشته شنا رشد بسیار خوبی داشته‌اند و همواره جزو تیم‌های خوب دنیا هستند. تیم ایران نیز در مقایسه با دوره قبل این رقابت‌ها رشد بهتری داشته و قویتر ظاهر خواهد شد.

کشتکار یادآورشد: تیم ایران در شرایطی عازم مسابقات داخل سالن می‌شود که شناگران کشورمان از فروردین ماه به طور رسمی تمرینات خود را شروع کردند. در این میان دو مرحله مسابقه انتخابی برگزار کردیم. در مجموع شناگران اعزامی به ترکمنستان بالای ۲ هزار ساعت تمرین را پشت سرگذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: تیم ما مسابقات ازبکستان را چندی پیش از دست داد. رقابت‌هایی که به عنوان محک بازیکنان در نظر گرفته بودیم. اما متاسفانه بنا به دلایلی اعزام تیم‌های ملی ایران به رقابت‌های رده های سنی ازبکستان لغو شد. خداروشکر با کمک از روانشناس و مدیریت خوب فدراسیون توانستیم بازیکنان را برای بازی های داخل سالن ترکمنستان آماده کنیم. تیم نیز در شرایط خوب روحی عازم رقابت‌ها می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، ترکیب جوان تر تیم ملی ایران برای کسب تجربه و بالا رفتن انگیزه به مسابقات کاپ جهانی قطر اعزام می شوند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب