کمالی رئیس هیئت شنای استان بوشهر شد

در مجمع انتخابات هیئت شنا شیرجه و واترپلو استان که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ، دبیر فدراسیون و اعضای مجمع برگزارشد آزیتا کمالی بعنوان رئیس هیئت شنا و شیرجه استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ در مجمع انتخابات هیئت شنا شیرجه و واترپلو استان که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ، دبیر فدراسیون و اعضای مجمع برگزارشد آزیتا کمالی بعنوان رئیس هیئت شنا و شیرجه استان بوشهر معرفی شد

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر در این آیین گفت: بعد از وقفه ای شش ساله به دلیل فراهم نبودن زیرساخت لازم در این رشته با باز سازی بزرگترین استخر سرپوشیده بین الملی کوثر بوشهر این رشته مجدا در سطح استان احیا شد.

احمد بهروزیانفرد افزود:هم اکنون ۵ استخر در سطح شهر بوشهر فعال است که در سطح استان به همین تعداد در شهرستان موجود است. که دو استخر نیز در دست احداث است.

وی اضافه کرد: با توجه به زیر ساخت های موجوددر این رشته انتظار است مسابقات کشوری و اردو های تیم ملی و همچنین کلاس های آموزشی و داوری و مربیگری در سطح استان جهت توسعه این رشته برگزارشود.

وی در پایان گفت: در رقابت های کشوری استان بوشهری در رده پایه به بعد از چندین سال صاحب مدال شد که این پتانسیل بالای استان بوشهر را در این رشته نشان می دهد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، استان بوشهر را از استان های پیشرو در رشته شنا معرفی کرد و افزود:بهترین استخر ۵۰ متر استاندار کشور در بوشهر راه اندازی شده که همین امر قابلیت شناگران استان را در سطح کشور بالا می برد.

محسن سمعیع زاده افزود:با درخواست مدیر کل ورزش و جوانان یکی از رویداد های بین المللی شنا در آینده نزدیک در استان بوشهر برگزار می کنیم.

وی به فعالیت ۷۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته در سطح کشور بیان داشت: استعدادیابی در استان های کشور زیر نظر فدراسیون در حال انجام است.

سمیع زاده خاطر نشان کرد: در آبان ماه امسال تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود که هم اکنون اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: آزیتا کمالی به عنوان نخستین زن در سطح کشور به عنوان رئیس هیئت شنای استان بوشهر به خانواده بزرگ شنا وارد شد.

در این آیین ۴ کاندیدا حضور داشتند که با انصراف جعفر پورکبگانی و ایوب محمود آبادی انتخابات بین هادی حسنی نژاد وآزیتا کمالی برگزارشد که کمالی با ۱۲ رای به مدت ۴ سال ریاست این هیئت را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب