کمتیه های فنی در مورد اعزام تیم های ملی تصمیم می گیرند/بررسی عملکرد کادر فنی تیم های ملی

دبیر فدراسیون شنا تصریح کرد: با تاکید مدیریت فدراسیون کمیته های فنی شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص اعزام تیم های ملی به مسابقات آسیایی، جهانی و برون مرزی تصمیم گیری خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن رضوانی با بیان این مطلب اظهار داشت: در نشست تخصصی کمیته فنی شنا، که با حضور متخصصین و کارشناسان این رشته روز دوشنبه ١٧ مهر ماه برگزار خواهد شد ضمن تجزیه و تحلیل وضعیت آمادگی ملی پوشان شنای کشورمان در خصوص اعزام آنها به مسابقات جهانی شنای مسافت کوتاه در استانبول ترکیه تصمیم گیری می شود.
وی همچنین در خصوص پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به ملی پوشان اظهار داشت: در نشست مشترکی که با سرپرست فدراسیون داشتیم مقرر شد حق ایاب و ذهاب ملی پوشان متناسب با عملکرد فنی آنها و با نظر کمیته های فنی پرداخت شود.
رضوانی با بیان اینکه سیاست فدراسیون در رشته شنا تمرکز زدایی و توجه به رکورد شناگران در مسابقات انتخابی تیم ملی است تصریح کرد: از این پس حق ایاب و ذهاب ملی پوشان شنا با ارزیابی عملکرد و تائید کمیته فنی به آنها پرداخت خواهد شد و این شناگران در هر نقطه از کشور می توانند با فراغ بال و آسودگی خاطر به تمرینات آماده سازی خود ادامه دهند.
دبیر فدراسیون شنا همچنین به بررسی عملکرد کادر فنی تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو اشاره کرد و اظهار داشت: سرپرست فدراسیون تاکید به بررسی عملکرد کادر فنی تیم های شنا، شیرجه و واترپلو دارند و این موضوع به زودی در کمیته های فنی سه رشته بررسی خواهد شد.
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه فدراسیون شنا طبق وعده خود به شناگرانی که بتوانند رکوردهای ملی را کاهش دهند پاداش نقدی پرداخت خواهد کرد یادآور شد: با پیگیری و موافقت سرپرست فدراسیون جمال چاوشی فر که در مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم ملی موفق به شکستن رکورد ملی کشور در ماده ١۰۰ متر کرال پشت شد، یک عدد سکه بهار آزادی دریافت خواهد کرد.

image_printپرینت مطلب