کم تجربگی و سهل انگاری بازیکنان باعث شکست مقابل برزیل شد

سرمربی تیم واترپلو جوانان کشورمان کم تجربگی، غرور کاذب و سهل انگاری بازیکنان را عامل شکست مقابل برزیل عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی بازیکنان هنوز به این باور نرسیده اند که در مسابقات جهانی حضور دارند و مقابل بهترین تیم های دنیا بازی می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، داود رضا سلطانی که پس از شکست مقابل برزیل سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: واقعیت امر این است که امروز برزیل تاکتیک و برنامه خاصی برای پیروزی نداشت ولی بازیکنان ما به اندازه ای پراشتباه ظاهر شدند و در اجرای برنامه ها و نکاتی که به آنها گوشزد کرده بودیم، سهل انگاری کردند که در نهایت با اختلاف ٧ گل نتیجه را واگذار کردیم.

سلطانی اضافه کرد: زمانی که می توانیم ١۴ بار دروازه حریف را باز کنیم این نشان می دهد تیم ما قدرت تاکتیکی و تهاجمی لازم را برای تحت فشار قراردادن حریف را دارد و می تواند با حریف رقابت کند ولی اشتباهات فردی ما باعث شد تا حریف به راحتی دروازه ما را باز کند در حالیکه توان تیمی برزیل درحدی نبود که مغلوب این تیم شویم.

وی تاکید کرد: به نظر من برخی از بازیکنان جایگاه خود را در تیم ملی نمی دانند و به این باور نرسیده اند که در مسابقات جهانی حضور دارند و باید برای موفقیت در این مسابقات تمرکز ذهنی و توان مضاعفی را بکار بگیرند.

سرمربی تیم واترپلو جوانان یادآورشد: ما کوارترهای اول و دوم مقابل برزیل را بسیار ضعیف بازی کردیم و به راحتی دروازه مان باز شد و این امر باعث شد تا پایان نتوانیم اختلاف گل بوجود آمده را جبران کنیم.

سلطانی با انتقاد از عملکرد و رفتار چند بازیکن تیم جوانان اظهار داشت: متاسفانه بعد از پیروزی مقابل ازبکستان برخی بازیکنان دچار غرور کاذب شدند تا جائیکه حتی فرمانپذیری لازم را از کادر فنی نداشته باشند که قطعا پس از بازگشت به تهران این بازیکنان به کمیته انضباطی احضار خواهند شد و باید پاسخگوی اعمال و رفتارشان باشند.

وی در خصوص دیدار فردا مقابل کانادا برای کسب جایگاه یازده – دوازدهمی جهان گفت: قطعا مقابل کانادا بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان با درس گرفتن از نکاتی که در دو بازی قبل باعث شکست تیم شد بتوانیم رقابت نزدیکی با تیم خوب کانادا داشته باشیم و حداقل بتوانیم جایگاه یازدهمی جهان را کسب کنیم.

image_printپرینت مطلب