کنعانی: در صورت موافقت باشگاه در لیگ برتر شرکت می کنیم

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در مورد قهرمانی تیمش گفت: خوشحالم که به هدفمان رسیدیم و برای شهرمان افتخار آفریدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرزاد کنعانی سرمربی تیم پالایش نفت آباد در مورد قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ دسته یک واترپلو گفت: هنگامی که تصمیم به شرکت در این رقابت ها گرفتیم فقط به قهرمانی فکر می کردیم و تمام تلاش مان را برای رسیدن به آن انجام دادیم.

کنعانی هدف از حضور در این رقابت ها را این چنین مطرح کرد: هدف ما از شرکت در این رقابت ها ایجاد انگیزه برای بازیکنان و همچنین افتخار آفرینی برای شهر و مردم آبادان بود. البته مهمترین هدف ما حضور در رقابت های لیگ برتر واترپلو بوده است که امیدوارم با تصمیم مسئولان باشگاه این اتفاق خوب برای تیم ما بیافتد.

فرزاد کنعانی با اشاره به حضور در لیگ برتر با موافقت مسئولان باشگاه گفت: همانطور که اشاره کردم مهمترین هدف نفت آبادان از قهرمانی در لیگ دسته یک واترپلو شرکت در لیگ برتر است. البته این مدیران باشگاه هستند که تصمیم نهایی برای شرکت در لیگ برتر را خواهند گرفت. به هر حال تیم باید تحت حمایت های مالی باشگاه در این رقابت ها شرکت کند.

وی در مورد نحوه برگزاری این رقابت‌ها افزود: رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد. البته باید به این نکته اشاره کنم که رقابت های گروه A کمی سخت تر از گروه دیگر بود. اما این دوره از رقابت ها بدون هیچ گونه حاشیه ای و منظم برگزار شد.

سرمربی تیم نفت آبادان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیم داوری این رقابت ها یادآور شد: خوشبختانه قضاوت هایی که در این رقابت ها صورت گرفت عادلانه بود و هیچ گونه بی تجربه گی و سوت زدن های اشتباه از داوران دیده نشد.

وی در مورد نحوه حضور در لیگ برتر واترپلو گفت: برای شرکت در لیگ برتر واترپلو برنامه هایی را به باشگاه ارائه کردیم و جلسه ای را نیز در این مورد با آنها تشکیل خواهیم داد. اگر بخواهیم در لیگ برتر شرکت کنیم هدف ما تنها حضور در این رقابت ها نیست بلکه می خواهیم قدرتمند شرکت کنیم تا کمکی به بالا بردن سطح لیگ برتر واترپلو نیز انجام داده باشیم.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با تشکر از حمایت های فدراسیون از این تیم گفت: باید از حمایت های محسن رضوانی تشکر کنم که قبل از شروع رقابت ها با در اختیار قرار دادن استخر ما را در انجام تمریناتمان یاری کردند و همچنین رقابت هایی بدون حاشیه را برای علاقه مندان به این رشته برگزار کردند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.