کیانی والا: مدیریت فدراسیون از جنس ورزش است/ با افزایش تقاضا در حوزه ورزش همگانی رو برو هستیم

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: با توجه به سابقه و اقدامات رضوانی در عرصه شنا، شیرجه و واترپلو، شاهد توسعه شنا و با افزایش تقاضا در حوزه ورزش همگانی رو برو هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بهمن کیانی والا رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان درباره فعالیت‌های هیات اصفهان اظهار داشت: هیات شنای استان اصفهان با اجاره استخر انقلاب این شهر، فعالیت‌های خود را انجام می دهد. از جمله فعالیت‌های هیات می‌توان به تمرینات مستمر تیم‌های استانی در دو بخش خانم‌ها و آقایان، راه اندازی رشته شیرجه، استعدادیابی در همه رشته‌ها، افزایش ساعات تمرینات قهرمانی، تمرینات پیشکسوتان رشته شنا و آموزش همگانی اشاره کرد.
او ادامه داد: در بخش آموزش همگانی در تابستان‌ها با تعداد زیادی از متقاضیان روبرو هستیم. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا شنا نه تنها در تابستان بلکه در فصول دیگر نیز جای خود را در میان خانواده‌ها پیدا کند. در بخش قهرمانی جمال چاووشی فر کاپیتان تیم ملی شنا، متین سهران، علیرضا یاوری ملی پوشان اصفهانی تیم شنا هستند. به علاوه گامر دیلانچیان نیز به عنوان مربی تیم ملی شنا فعالیت دارد. ملی پوشان در هفته در ۲۵ سانس تمرینات خود را در اصفهان پیگیری می کنند.
کیانی والا اضافه کرد: هیات های شنا به دلیل نداشتن شناسه ملی قادر به اجاره استخر نیستند. استخر انقلاب را من به شخصه برای هیات اجاره کرده ام. امیدوارم با تلاش وزارت ورزش و جوانان مشکلات پیش روی هیات های استانی حل شود و به زودی هر هیات یک استخر در اختیار داشته باشد. خوش بختانه امکانات برای ورزش های آبی در اصفهان به دلیل هماهنگی میان هیات، اداره کل وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون مطلوب است.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان تصریح کرد: اقداماتی که فدراسیون و در راس آن محسن رضوانی در حال انجام آن است استعدادیابی و توسعه همه جانبه سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو و تامین امکانات این رشته هاست. در حال حاضر مشکل مدیریتی در فدراسیون وجود ندارد و تنها مسئله ای که گریبان گیرماست کمبود بودجه و سخت افزار است. فدراسیون به دلیل تعدد رشته ها قابلیت تبدیل شدن به ۴ فدراسیون مستقل را دارد. در کنار این مسائل تیم های ملی برای پیشرفت به اعزام ها و اردوهای برون مرزی نیاز دارند که فدراسیون با توجه به توان خود این امکانات را فراهم می کند.
ملی پوش سابق واترپلو خاطر نشان کرد: رضوانی از جنس ورزش شنا و از قهرمانان سابق واترپلوست. به علاوه این که کارشناس وزارت ورزش و جوانان نیز هست. او به امور ورزش آگاهی دارد و مدیری دلسوز است. تصور می کنم رضوانی بهترین گزینه برای هدایت فدراسیون در ۴ سال آینده است چرا که او در این سال ها شناخت کاملی از مشکلات پیدا کرده است و راه های زیادی را رفته است. رضوانی برای موفقیت در مدیریت فدراسیون نیازمند حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان است.
کیانی والا بیان داشت: شنا رشته ای دیربازده است که نیازمند اقدامات زیربنایی است. بهبود صدم ثانیه در این ورزش ماه ها زمان می برد. حتی نمی توان برای دو سه سال آینده قول کسب مدال داد. حضور تیم ملی واترپلوی جوانان نیز فرصت مغتنمی برای این تیم بود. اگر نگاه نتیجه گرا داشته باشیم موفق نخواهیم شد. از جامعه شنا، شیرجه و واترپلو می خواهم به جای ایجاد مشکل به یکدیگر کمک کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب