کیهانی: با مدال بازی های آسیایی تلاش هایمان به ثمر می نشیند

ملی پوش واترپلو ایران در جریان تمرینات سخت و فشرده اردوی ایتالیا ابراز امیدواری کرد که با کسب مدال بازی های آسیایی این تلاش ها به ثمر بنشیند.

به گزارش روبط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین کیهانی ملی پوش واترپلو ایران اظهار کزد: برای بازی های آسیایی جاکارتا اردوهای آمادگی را پشت سر می گذاریم و در حال حاضر در اردوی آمادگی کشور ایتالیا بسر می بریم. کادر فنی و فدراسیون تلاش زیادی کردند تا تمام برنامه های تدارکاتی منظم برگزار شود. ما یک اردوی تدارکاتی و مسابقه دوستانه با چین که حریف اصلی ما در آسیا است خواهیم داشت. بعد از آن هم در صربستان تمریناتمان را دنبال می کنیم. قبل از بازی های آسیایی هم یک اردوی برون مرزی در کشور سنگاپور را پشت سر می گذاریم.

وی افزود: امیدوار هستم، بتوانیم در بازی های آسیایی بعد از سال ها به مدال برسیم تا زحمات خودمان و بسیاری دیگر که مدت ها برای پیشرفت این رشته تلاش کردند را به ثمر بنشانیم.

کیهانی در پایان گفت: هدف اصلی ما در بازی های آسیایی پیروزی مقابل حریف مستقیم خود یعنی چین است. بعد از آن هم به رویارویی با قزاقستان و ژاپن فکر می کنیم که از قدرت های برتر آسیا هستند. ژاپن حتی در جهان نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. انشالله بتوانیم ابتدا چین را شکست دهیم و به مدال برسیم که بعد از سال ها این اتفاق خواهد افتاد. بعد از آن هم تمرکز خود را روی تیم های ژاپن و قزقستان خواهیم گذاشت.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.