گودرزی: رضوانی واترپلو را زنده کرد

محمود گودرزی، مقام عالی وزارت ورزش و جوانان گفت: با تلاش‌های رضوانی به عنوان رئیس فدراسیون و سایر همکارانش رشته واترپلو مجدداً زنده شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمود گودرزی _ مقام عالی وزارت ورزش و جوانان که برای تماشای مسابقه واترپلوی جام باشگاه های آسیا در مجموعه ورزشی شیرودی تهران حضور پیدا کرده بود، در این باره اظهار کرد: واترپلو توانمندی و پتانسیل خوبی در ایران دارد. واترپلوی ایران جایگاه خوبی در آسیا داشت که متاسفانه در سال های اخیر افول کرده بود و روز به روز ضعیف‌تر می‌شد؛ اما حالا با تلاش‌های رضوانی به عنوان رئیس فدراسیون و سایر همکارانش این رشته مجدداً زنده شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم روند رو به رشد واترپلوی ایران ادامه داشته باشد و واترپلو بتواند به جایگاه اصلی خود که قهرمانی در آسیا است برسد و پس از آن به فکر سکوهای جهانی باشیم. خوشبختانه در گزارشی که به من داده شد در بخش تیم ملی واترپلوی جوانان هم تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و استعداد و پشتوانه خوبی در این ورزش داریم.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشکل ترخیص تجهیزات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از  گمرک گفت: مکاتباتی با وزیر اقتصاد انجام خواهیم داد؛ البته رئیس کنفدراسیون شنای آسیا در بازی های آسیایی هم قول‌هایی داد که به ایران بیشتر از گذشته توجه کند. امیدوارم بتوانیم تجهیزاتی که در گمرک مانده است را هم آزاد کنیم تا استخرها و اماکن ورزشی فدراسیون کاملا تجهیز شود.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در رشته های پایه و آبی با توجه به محدودیت های بودجه، برخی مشکلات طبیعی است و ما آن را درک می کنیم اما خوشبختانه رضوانی(رئیس فدراسیون) تلاش می‌کند با کمک اسپانسرها واترپلو را توسعه دهد. با تلاش های زیادی که صورت می گیرد امیدوارم این ورزش جایگاه اصلی خود را در آسیا و جهان بدست آورد.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب