گیلان قهرمان مسابقات واترپلو زیر٢۰ سال کشور شد

تیم گیلان با کسب ۴ پیروزی پیاپی به مقام قهرمانی مسابقات واترپلو رده سنی کمتر از ٢۰ سال کشور دست یافت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مسابقات واترپلو زیر٢۰ سال کشور که از عصر یکشنبه ١۴ اسفند با حضور ۵ تیم کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، خوزستان، کرمان و فارس در آبادان آغاز شده است، دوشنبه شب پیگیری شد که طی آن خوزستان ١٢ بر ٢ کرمان را برد و گیلان ٩ بر ۴ از سد کهکیلویه و بویراحمد گذشت. صبح امروز سه شنبه نیز گیلان ٩بر ٨ فارس را شکست داد. بدین ترتیب در پایان دور چهارم این رقابتها تیم گیلان با ۴ برد از ۴ مسابقه و کسب ٨ امتیاز ضمن صدرنشینی در جدول رده بندی، قهرمانی خود در این رقابتها را مسجل کرد. خوزستان با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیمهای کهکیلویه و بویراحمد و فارس هر کدام با ٢ امتیاز در مکان سوم و چهارم جدول قرار دارند وکرمان بدون امتیاز پنجم است. این مسابقات عصر امروز سه شنبه با برگزاری دور پنجم و پایانی به اتمام می رسد و طی آن کهکیلویه و بویراحمد با کرمان و خوزستان با فارس دیدار خواهند کرد.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.