قائم مقام فدراسیون

یاقوتی: اگر ایران را دوست دارید مشکل‌سازی نکنید

قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فیناترافی رونقی قابل توجه و سطح بالا در واترپلو ایران بوجود خواهد آورد.

انسیه ورزنده/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران نوشت:

احمد یاقوتی، قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: ما پیش از فیناترافی میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را برعهده داشتیم و توانستیم از این پیکارها سربلند بیرون بیاییم با توجه به تلاش‌های چندین ماهه برای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های توسعه جهانی واترپلو باید بگویم که من معتقدم در این مسابقات هم به اهداف خاص خود خواهیم رسید خوشبختانه مسائل سخت‌افزاری استخر حل شده و مشکلی از این بابت نیست.

** سقف استخر چکه نمی‌کند

وی یادآور شد، پیش از این سقف استخر چکه می‌کرد و توانستیم مشکل آن را هم برطرف کنیم. معتقدم برگزاری مسابقات بین‌المللی نه‌تنها عامل رشد یک رشته می‌شود بلکه مهمترین ویژگی مثبت آن، این است که ما برای اجرای هرچه بهتر تمامی اشکالات و مشکلات سخت‌افزاری را هم حل می‌کنیم البته نا گفته نماند که مسئولان شرکت تجهیز و وزارت ورزش در راستای اجرای برنامه‌هایمان کمک بزرگی را به ما کردند.

** هزینه‌ها از این طرف و آن طرف جور شد

وی یادآور شد: برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات باید هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شدیم که خوشبختانه بخشی از آن از سوی وزارت ورزش و جوانان، بخشی از شهرداری منطقه شش، شرکت تجهیز و یکسری اسپانسرهای دیگر جور شد.

یاقوتی ضمن اشاره به همزمانی مراسم افتتاحیه مسابقات با روز سوم خرداد ماه افزود: روز آغاز فیناترافی هم‌زمان است با سالروز آزادسازی خرمشهر که ما علاوه بر برنامه‌های خاص افتتاحیه برنامه‌ای ویژه هم برای این روز داریم و با دیدار ایران و گواتمالا مسابقات توسعه جهانی واترپلو آغاز خواهد شد.

قائم مقام فدراسیون شنا در پاسخ به این سؤال که با توجه به هزینه‌های زیاد برگزاری مسابقات آیا اقدام فدراسیون برای پذیرفتن میزبانی کار درستی بوده است، گفت: اگر بخواهیم ورزش رونق پیدا کند باید مسابقه برگزار کنیم این که ما در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکنیم و میزبانی هم نداشته باشیم باید قید توسعه را بزنیم مسئولان برگزار کننده برای این که مشکلات مالی در جریان مسابقات اتفاق خاصی را بوجود نیاورد تا می‌توانستند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کردند به طور کلی باید بگویم که از این پس ما سعی می‌کنیم همه ساله میزبان یک مسابقه بین‌المللی باشیم.
یاقوتی تصریح کرد: مدت‌ها بود واترپلو فراموش شده بود ولی با برگزاری این ۲ مسابقه (جام باشگاه‌های آسیا – فیناترافی) جایگاهش را به دست آورده است. فدراسیون برای رشد توسعه این رشته میزبانی را قبول کرد ما الآن یک تیم بزرگسالان، یک تیم جوانان و یک تیم زیر ۱۷ سال داریم که برای حضور در مسابقات مختلف از انگیزه بالایی برخوردارند.

وی در خاتمه از برخی مخالفان فدراسیون گله کرد و اظهار داشت: برخی‌ها مخالف فدراسیون هستند و در کارمان سنگ‌اندازی می‌کنند آن‌ها با شایعه پراکنی در خصوص این که فینا‌ترافی زیر نظر فدراسیون جهانی نیست در صدد پایین آوردن ارزش این رقابت‌‌ها هستند باید به آن‌ها گفت: آقایان به جای آن که قدم جلو بگذارید چرا سنگ‌اندازی می‌کنید؟ اگر با اعضای فدراسیون مشکل دارید با کشورمان که مشکل ندارید پس برای آبروی ایران عزیز اجازه دهید فیناترافی بدون حاشیه برگزار شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب