قائم مقام فدراسیون

یاقوتی: مسئولان وزارت ورزش از تمرین واترپلوئیست ها بازدید می کنند

قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با حمایت‌هایی که وزارت ورزش از ما می‌کند خیال‌مان راحت است.

مجتبی ذکی زاده/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری فارس نوشت:

احمد یاقوتی درمورد میزبانی ایران در مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فیناترافی) اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوب است و نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده‌ایم. جلسات خوبی با مسئولان برگزار شده و برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده است. سجادی به عنوان معوان وزیر حمایت‌های خوبی از ما داشته است.

وی درمورد شرایط سخت‌افزاری استخر بین‌المللی ۹ دی، عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است؛ نور و سیستم صوتی استخر تقریباً آماده شده است. بخش‌هایی از استخر به کاشی‌کاری نیاز داشت که آنها هم در حال انجام هستند. نور استخر کم بود و با اضافه شدن برخی امکانات نور استخر هم زیاد شد و در شرایط کنونی همه چیز در شرایط ایده‌آل قرار دارد.

قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش، گفت: خوشبختانه دکتر سجادی هم از نظر مادی و هم از فکری کمک‌های زیادی به ما کرده است. اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌ایم و مسئولان وزارت هیچ چیزی برای ما کم نگذاشته‌اند. دکتر سجادی برنامه‌ تمرینی ملی‌پوشان را از ما گرفت و قرار شد به زودی به تمرینات هم بیاید و  ملی‌پوشان را از نظر روحی تشویق کند.

یاقوتی ادامه داد: به زودی برنامه ورود تیم‌ها هم اعلام خواهد شد؛ شرایط اسکان و ورود و خروج تیم‌ها هم مشخص شده و بعید می دانم مشکل خاصی از این نظر وجود داشته باشد. مسئولان قول داده‌اند تا در تمام شرایط حامی ما باشند و این موضوع خیالمان را راحت می‌کند.

وی با اشاره به شرایط فنی مسابقات، اظهار داشت: خوشبختانه تمام مربیان کمک کردند تا بازیکنان را به شرایط مناسب برسانند. بازیکنان هم تمام کارهای خود را متوقف کردند و تنها به موفقیت تیم ملی فکر می‌کنند. ما هم تلاش کردیم تا چیزی کم نگذاریم و ورزشکاران احساس کمبود امکانات نکنند.

قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درمورد پیش‌بینی‌اش از رقابت‌ها، گفت: من فکر می‌کنم به راحتی روی سکو قرار می‌گیریم، اما برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی کمی کارمان سخت است. فکر می‌کنم اتریش جدی‌ترین حریف ما باشد که شناخت زیادی از آنها نداریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.