یک مدال نقره تیمی حاصل تلاش شناگران کشورمان در روز دوم

تیم ملی شنای ایران در دومین روز مسابقات کاپ آزاد مالزی موفق به کسب یک مدال نقره تیمی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم ملی شنای ایران که به منظور کسب آمادگی،ارزیابی عملکرد کیفی و شرکت در مسابقات شنای کاپ آزاد به مالزی سفر کرده است در دومین روز این مسابقات موفق به کسب یک مدال نقره در ماده ۴در ٢۰۰متر آزاد تیمی شد.

در این رقابت ها که ٢۵۰ شناگر از کشورهای مالزی، اندونزی، قطر، سنگاپور، استرالیا، سریلانکا، هنگ کنگ و هند حضور دارند، امروز جمعه تیم کشورمان متشکل از پوریا مالدار قصری، امیر محمد شجاعی فر، آرین علیایی و محمد بیداریان موفق شد در ماده ۴در ٢۰۰ متر آزاد تیمی با زمان ٨دقیقه ٢۴صدم ثانیه پس از اندونزی و بالاتر از تیم میزبان در جایگاه دوم قرار بگیرد و به مدال نقره این ماده دست پیدا کند.

همچنین امیر محمد شجاعی فر در ماده ۵۰متر قورباغه با زمان٣۰ثانیه٣۰ صدم ثانیه،آرین علیایی در ٢۰۰متر مختلط انفرادی با زمان ٢دقیقه ١١ثانیه ٨صدم ثانیه،محمد بیداریان در ٢۰۰متر آزاد با زمان٢دقیقه و٢٧ صدم ثانیه وآرین علیایی با زمان ٢دقیقه ١ثانیه و٣٨ صدم ثانیه از راهیابی به فینال بازماندند.
شایان ذکر است طبق آئین نامه این رقابتها تنها٣شناگر خارجی به فینال راه پیدا می کنند و۵شناگر دیگر فینالیست مالزیایی هستند.
این رقابتها فردا پیگیری می شود و طی آن شناگران کشورمان در مواد۵۰ متر پروانه،٢۰۰مترقورباغه،۴۰۰متر آزاد و۴در١۰۰متر آزاد تیمی به مصاف رقبای خود می روند.

این مسابقات یکشنبه ١٧ اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب