حامد بزمی: می خواهم قهرمان المپیک شوم

شیرجه رو ایران در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا در نانجینگ چین گفت: بزرگترین هدف من چیزی است كه تا كنون هیچ كس در ایران به آن نرسیده است و می خواهم قهرمان المپیك شوم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد حامد بزمی در آستانه رقابت‌های قهرمانی شیرجه جوانان آسیا در نانجینگ چین اظهار كرد: من متولد ١٣٧٧ هستم. هشت سال است كه به صورت حرفه ای شیرجه را آغاز كردم. در استخر شركت نفت زیر نظر قائم میرابیان تمرینات خود را پیگیری كردم. در همان سال اول، نخستین قهرمانی كشور خود را در رشته شیرجه بدست آوردم.
وی افزود: در ابتدا خیلی ها معتقد بودند كه فیزیك جسمانی من مناسب شیرجه نیست. اما وقتی قهرمانی كشور نونهالان را بدست آوردم خیلی ها روی من حساب كردند. جا دارد كه از قائم میرابیان تشكر كنم. او بیشترین وقت را برای من گذاشت. اگر او نبود شاید هیچ گاه این ورزش را دنبال نمی كردم.
شیرجه رو تیم ملی ایران درباره آمادگی برای مسابقات آسیایی گفت: دو ماه است كه به صورت متمركز برای مسابقات نانجینگ چین تمرین می‌كنم. احساس خیلی خوبی دارم كه به مسابقات برون مرزی می روم. مربیانی با من كار كرده اند كه به پشتوانه دانش آنها هیچ ترسی ندارم. می دانم كه می توانم خیلی خوب كار كنم. می دانم از نظر تكتیكی خیلی كامل هستم و اگر بدشانسی نیاورم موفق می شوم.
بزمی ادامه داد: تا كنون كه در تعداد زیادی مسابقه داخلی شركت كرده ام بیشتر از ٢۰ نفر برای تماشای شیرجه های من نیامدند. اما شنیده ام كه در مسابقات معتبر آسیایی و جهانی مثل استادیوم فوتبال جمعیت برای تماشا می آید. ممكن است كه این موضوع استرس آور باشد. به هر حال ممكن است همین موضوع روحیه ام را بالا ببرد.
ملی پوش شیرجه ایران خاطرنشان كرد: من به شیرجه جدا از درس و زندگی و قهرمانی نگاه میكنم. شیرجه مثل بقیه رشته های ورزشی نیست كه درآمد داشته باشد. من فقط این ورزش را دوست دارم. خدارا شكر موقعیت پیش آمده كه به مسابقات بین المللی بروم. بزرگترین هدف من چیزی است كه تا كنون هیچ كس به آن نرسیده است. دوست دارم قهرمان المپیك شوم.
حامد بزمی در پایان گفت: موفقیت در شیرجه قبل از هرچیز برنامه ریزی خوب می خواهد.با حمایت های فدراسیون و كمیته ملی المپیك و اختصاص امكانات می توانیم در این ورزش موفق شویم. همه ورزشكاران هم سن و سال من با حمایت های مناسب می توانند قهرمان شوند. ما هیچ چیزی از سایر كشور ها كم نداریم. مطمئن هستم می توانیم موفق شویم. جا دارد كه از پدرم، قائم میرابیان و خیبری نژاد سرمربی تیم ملی و همچنین كامیار كاظمی تشكر كنم.

انتهای پیام