داور بین المللی واترپلو ایران ۶ دیدار مسابقات جهانی را قضاوت کرد

مسعود رضوانی داور بین المللی كشورمان در مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان ۶ دیدار از مراحل مختلف این مسابقات قضاوت كرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،در نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان علاوه بر داوران تیمهای شركت كننده ٨ داور نیز به صورت آزاد به این مسابقات دعوت شده بودند كه جمعا ٢٨ داور قضاوت این رقابتها را بر عهده داشتند.

مسعود رضوانی داور بین المللی كشورمان در این رقابتها عملكرد بسیار خوبی داشت و علاوه بر مرحله گروهی جزو داورانی بود كه توانست در مراحل بالاتر نیز به صورت مستمر قضاوت داشته باشد.

بر این اساس مسعود رضوانی دیدار تیمهای صربستان – پرو، استرالیا – كلمبیا، نیوزلند – رومانی و همچنین كانادا – مصر از مرحله گروهی، برزیل – كانادا برای مقام نهم و دهمی و دیدار یونان و رومانی برای مقام پنجم و ششمی را قضاوت کرد.

با توجه به حضور اكثر داوران اروپایی و امریكایی در این مسابقات این داور كشورمان یكی از موفق ترین داورهای این رقابتها به لحاظ تعدد قضاوت محسوب می شود.

به گفته خسرو امینی رئیس کمیته فنی واترپلو آسبا وی در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشت و یکی از بهترین داوران مسابقات جهانی بود.