عربدوست: هدف‌مان قهرمانی در لیگ است/ نفت امیدیه و دانشگاه آزاد جدی‌ترین حریفان ما هستند

سرمربی تیم واترپلوی شهبازی زنجان گفت: با احترامی که برای سایر تیم‌ها قائل هستم باید بگویم امسال هدف‌مان قهرمانی در لیگ است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری فارس؛ اکبر عربدوست در مورد مسابقات هفته نخست گروه B لیگ برتر واترپلو و صدرنشینی تیم شهبازی زنجان اظهار داشت: مسابقات خوبی بود؛ تیم ما متشکل از چند بازیکن ملی‌پوشی است که در چند سال گذشته به دلیل مشکلاتی که در فدراسیون و هیئت شنای استان زنجان وجود داشت تمرین نداشتند. ما تمام این بازیکنان را جمع کردیم و تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشتیم تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی ایران آماده کنیم.

وی ادامه داد: تیم بسیار خوبی داریم و توانستیم در هفته اول قدرت خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در مسابقات بعدی هم خوب ظاهر شویم و در پایان تیم ملی بتواند از این نتایج بهره‌مند شود.

سرمربی تیم واترپلوی شهبازی زنجان خاطرنشان کرد: چوکا تالش هم تیم بسیار خوبی بود، اما آمادگی بدنی ما بالاتر بود و بازیکنان ذخیره بسیار خوبی داشتیم و توانستیم برحریف غلبه کنیم. در ادامه مسابقات تیم‌ها بیشتر با هم هماهنگ می‌شوند و شاهد رقابت‌های نزدیک‌تری خواهیم بود.

عربدوست درخصوص هدفگذاری تیم شهبازی زنجان تصریح کرد: با احترامی که برای تمام تیم‌ها قائل هستم باید بگویم که به فکر قهرمانی هستیم، اما تیم‌های خوبی هم در گروه اول مسابقات هستند که کار را برای ما سخت می‌کنند. فکر می‌کنم جدی‌ترین حریف ما در مسابقات امسال تیم‌هایی مانند نفت امیدیه و دانشگاه آزاد باشند.

وی درمورد شرایط داوری مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه مسئولیت کمیته داوران فدراسیون برعهده یکی از داوران بین‌المللی و خوب ایران است. مسعود رضوانی شرایط خوبی را حاکم کرده است و از داورانی در مسابقات استفاده می‌کند که بتوانند بازی‌ها را کنترل کنند. به هر حال نقاط ضعفی هم وجود دارد که در طول مسابقات برطرف خواهد شد.

عربدوست افزود: در مجموع مسابقات نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است؛ به اعتقاد من با حضور محسن رضوانی در راس فدراسیون به عنوان یکی از نخبگان واترپلوی آسیا تا چند سال آینده واترپلوی ایران پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت.

تیم شهبازی زنجان در هفته نخست گروه B مسابقات لیگ برتر واترپلو توانست تیم‌های آینده‌سازان، اصفهان و چوکای تالش را شکست دهد.

نتایج کامل هفته نخست رقابت های لیگ برتر واترپلو گروه B:

چوکا تالش۱۴ – اصفهان۶

آینده سازان۶ – شهبازی زنجان۱۸

اصفهان۲ – شهبازی زنجان۱۴

آینده سازان۶ – چوکا تالش۱۲

آینده سازان۱۶ – اصفهان یک

شهبازی۱۸ – چوکا۶

جدول رده‌بندی گروه B به این شرح است:

۱. شهبازی زنجان

۲. چوکا تالش

۳. آینده سازان

۴. اصفهان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.