ستارگان دلفین الف صدرنشین روز نخست مسابقات شنای بانوان ۱۱ تا ۱۴ سال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنای مسافت بلند بانوان در رده سنی ۱2 -۱1 و ۱4-۱3 سال تحت عنوان “جام فجر ری” از نهم تا یازدهم اسفند به میزبانی تهران در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. این مسابقات که در دو نوبت صبح و عصر و به صورت نهایی برنامه‌ریزی شده است روز نسخت خود را با معرفی نفرات برتر در 10 ماده رقابتی به پایان رساند.

رقابت های این روز با صدر نشینی تیم “ستارگان دلفین الف” در هر دو رده سنی همراه شد. پس از پایان مسابقات صبح و عصر شنبه (نهم اسفند 1393) در رده سنی 12-11 سال پس از تیم ستارگان دلفین الف که با 130 امتیاز در جایگاه نخست ایستاده است تیم‌های “غدیر رودهن” و “پیشتاز 1” به ترتیب با 97 و 82 امتیاز دوم و سوم هستند.

اولین روز مسابقات رده سنی 14-13 سال هم با پیشتازی “ستارگان دلفین الف” در امتیاز 181 به پایان رسید. در این رده سنی هم تیم‌های “خراسان رضوی” و “پیشتاز 1” با 171 و 149 امتیازی در رقابتی نزدیک جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

در این مسابقات 21 تیم حضور دارند. ستارگان دلفين الف، خراسان رضوی، پيشتاز 1، قزوین، داماش تهران، ناجيان راستين البرز، فارس، موج ایرانيان، باشگاه سنگ اهن بافق، پيشتاز 2، لرستان، اصفهان، سيستان و بلوچستان، قم، همدان، کیش، ستارگان دلفين ب، سيمرغ شنای بانوان الف، سيمرغ شنای بانوان ب، غدیر رودهن و ناجيان راستين البرز ب تیم‌های حاضر در رقابت‌های شنای مسافت بلند بانوان در رده‌های سنی ۱2 -۱1 و ۱4-۱3 هستند.

این مسابقات امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) هم ادامه دارد و عصر روز دوشنبه (11 اسفند 1393) با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

 

برای دریافت نسخه پی‌دی‌اف نتایج کامل تیمی و انفرادی تا پایان روز نخست بر روی فایل مربوطه کلیک کنید.

جدول رده بندی تیم‌ها- نهم اسفند 1393

نفرات برتر هر ماده تا پایان روز نخست- نهم اسفند 1393

 

انتهای پیام