یاوری: حمایت فدراسیون شنا من را به سهمیه المپیک نزدیک می‌کند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری آنا، مهدی انصاری، علیرضا یاوری و بنیامین قره حسنلو سه ملی‌پوش شنای ایران راهی کرواسی شدند تا در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و قهرمانی جهان ۲۰۱۹ شرکت کنند.

علیرضا یاوری در خصوص رقابت‌های شنای کرواسی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من سعی کردم با آمادگی خوبی راهی کرواسی شوم. قرار است دو جلسه تمرینی در این کشور داشته باشیم و امیدوارم موفق به ثبت رکوردهای خوبی شوم تا برای ایران سهمیه کسب کنم.

وی در خصوص اینکه در چه ماده‌هایی شنا خواهد کرد و رکوردهای ورودی المپیک چیست، اظهار کرد: من در ماده‌های ۱۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر پروانه و ۲۰۰ متر آزاد به آب می‌پرم و باید در ۱۰۰ متر آزاد رکورد ۵۰ ثانیه را ثبت کنم. در ۱۰۰ متر پروانه رکورد ۵۳ ثانیه نیاز است و در ۲۰۰ متر آزاد باید موفق به ثبت یک دقیقه و ۵۱ ثانیه شوم.

شناگر تیم ملی ایران در خصوص اینکه تمریناتش برای حضور در رقابت‌های کرواسی را زیر نظر کدام مربی گذرانده است، بیان کرد: من در تمام این مدت اخیر در استخر انقلاب اصفهان زیر نظر گامر دیلانچیان تمرین کردم و رکوردهایم تنها یک ثانیه از ورودی‌های المپیک کمتر بود.

یاوری در خصوص حمایت‌هایی که فدراسیون شنا از ملی‌پوشان خود انجام می‌دهد، گفت: به‌صورت کلی حمایت‌ها قابل قبول است. مهم‌ترین مسئله دادن جمر (مایو شنا) به ملی‌پوشان است. هزینه خرید آنها بین ۵ تا ۶ میلیون تومان است که فدراسیون سال گذشته در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا به نفرات اعزامی جمر نو داد و مسلماً می‌توانیم در راستای حمایت‌های فدراسیون به کسب سهمیه المپیک نزدیک شویم.

انتهای پیام