شناگران آماده در مسابقات باشگاهها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، خشایار حضرتی با اعلام این خبر افزود: مسابقات باشگاهی شنا كه امسال تحت عنوان خلیج فارس برگزار می شود محل مناسبی برای ارزیابی و مشخص شدن میزان آمادگی شناگران است و از همین رو كادر فنی تیم ملی شنا نیز این رقابتها را به دقت زیر نظر خواهند داشت و در صورتی كه شناگری ركورد نزدیك به ركوردهای ملی و حد نصاب های فینا (فدراسیون جهانی شنا) را كسب كند به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.
حضرتی با بیان اینکه عملکرد ملی پوشان فعلی حاضر در اردوی تیم ملی در مسابقات باشگاهی ملاک ادامه حضورآنها در اردوی تیم ملی خواهد بود، تاکید کرد: اگر از جمع ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی شناگری در مسابقات باشگاهی نتیجه مناسبی نداشته باشد و از آمادگی لازم برخوردار نباشد از فهرست ملی پوشان حذف خواهد شد.
سرمربی تیم ملی شنا همچنین به شناگران رده سنی عموم و رده سنی (١۵-١٧ سال) توصیه كرد برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی سعی كنند در مسابقات شنای باشگاههای كشور در رشته های تخصصی خود شنا كنند.
شایان ذكر است نخستین مرحله مسابقات شنای باشگاههای کشور در بخش آقایان ١ و ٢ دی ماه جاری در استخر ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.