شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

حضرت فاطمه (س) تکیه‌گاه پیامبر عظیم الشان اسلام و بزرگ‌ترین آموزگار بانوان جهان که در دوران حیات خویش نمونه طهارت، عصمت و ایثار بود و با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به تمامی جهانیان آموخت، هر کس به ریسمان الهی و آل نبی تمسک جوید، بی‌شک راه حق و درستی را برگزیده است و تا همیشه در اذهان مردم جهان زنده خواهد ماند.

حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) علیرغم حیات کوتاه، الگوی خوبی برای مسلمانان جهان و بلکه تمام بشریت هستند این شخصیت برجسته، از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) «ام ابیها» لقب گرفتند، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود. بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان درعرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد.

 

شهادت بانوی دو عالم ، امّ ابیها حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها بر عموم مسلمانان تسلیت باد.

 

 

انتهای پیام