محسن رضوانی موفقیت تیم ملی شنا جوانان را تبریک گفت

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو موفقیت شناگران جوان ایران را در مسابقات بین المللی دبی تبریک گفت و تاکید کرد: این پیروزی ها مسئولیت ما را سنگین تر از گذشته می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی با اظهار خشنودی از موفقیت شناگران جوان ایران در مسابقات بین المللی دبی اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز بارها گفته ام، موفقیت در شنا نیازمند یک پروسه بلندمدت و کار و تلاش مستمر است. خوشبختانه در کشور عزیزمان استعدادهای بسیار درخشانی وجود دارند که می توانند حتی زودتر از زمان بندی ترسیم شده به موفقیت برسند و برای این آب و خاک افتخارآفرینی کنند. موفقیت های تیم ملی شنا جوانان و کسب چندین سهمیه المپیک نانجینگ نشان می دهد که ورزش شنا در ایران پتانسیل بالایی دارد و با حمایت از آن می توان شاهد پیروزی های جوانان ایران در رویدادهای بین المللی بود.
وی افزود: باید از همه دوستانی که زمینه این موفقیت ها را فرآهم کردند تشکر کنم. کادر فنی خوب و مجرب تیم ملی، مربیان پایه و شهرستانی که بیشترین نقش را در معرفی استعدادها ایفا می کنند، همچنین دوستان کمیته فنی شنا و هیات های استانی و … در این موفقیت ها شریک هستند و برخود می دانم که قدردان زحمات این عزیزان باشم.
رئیس فدراسیون شنا همچنین با اشاره به درخشش شناگران جوان ایران خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایران برای نخستین بار در تاریخ چندین سهمیه المپیک جوانان نانجینگ را بدست آوردند. این پیروزی ثمره مدت ها تلاش آن ها بود و به این واسطه از آن ها تشکر می کنم. حالا وظیفه ما سنگین تر از گذشته شده و باید بیش از پیش تلاش کنیم تا پیروزی ها و افتخار آفرینی های تیم های شنا همچنان ادامه داشته باشد.
رضوانی در پایان بار دیگر با تحسین شناگران ایران گفت: آریا نسیمی شاد، محسن مهمان نواز، نیما عبداللهی، شایان عظیمی و رهام پیروانی همه از سرمایه های این آب و خاک هستند. ای کاش رهام پیروانی هم مثل سایر شناگران ایران در مسیر قانونی تیم ملی حرکت می کرد. وظیفه ما حمایت و مدیریت برنامه همه شناگران مستعد و باانگیزه است. بار دیگر موفقیت این عزیزان را تبریک می گویم و امیدوارم در آینده شاهد دستاوردهای بزرگتری از تیم های ملی شنا ایران باشیم.

انتهای پیام