مقابل رومانی بهتر از ترینیداد بازی کردیم/ بازی فردا با یونان حکم مسابقه تدارکاتی را دارد

سرپرست تیم واترپلو جوانان كشورمان با ابراز رضایت از عملكرد ملی پوشان جوان ایران در دیدار مقابل رومانی گفت: در بازی امروز مغلوب قدرت و توانایی های برتر حریف شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نادر غفوری با بیان این مطلب افزود: ملی پوشان جوان ایران در بازی امروز مقابل رومانی نمایش فنی بهتری داشتند و هماهنگ تر از مسابقه اول ظاهر شدند ولی قدرت و توانایی های فنی بالای حریف مانع از كسب نتیجه مطلوب شد.

وی با بیان اینكه هماهنگی تیم ایران بازی به بازی بیشتر می شود و قطعا در مسابقات آینده می توانیم كیفیت فنی بهتری را به نمایش بگذاریم، اظهار داشت: پس از انجام دو مسابقه در رقابتهای جهانی بازیكنان در شرایط روحی و فنی خوبی قرار دارند و در بازی فردا مقابل یونان كه برای مان حكم یك مسابقه تداركاتی جدی را دارد با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت و برای كسب بهترین نتیجه تلاش می كنیم.

غفوری با بیان اینكه دیدار چهارم تیم ایران مقابل ازبكستان برای صعود ایران تعیین كننده خواهد بود، اظهار داشت: هر چند بازی برابر ازبكستان سخت و دشوار است ولی ایران همواره در رده های سنی مقابل ازبكستان پیروز بوده و توانستیم با نمایشی نزدیك مقابل این تیم پیروز باشیم و امیدوارم این بار هم قرعه شانس به نام ایران رقم بخورد.

سرپرست تیم واترپلو جوانان ایران درخصوص نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان یادآور شد: این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی و با هدف پیشرفت و توسعه واترپلو در دنیا برگزار می شود كه می تواند زمینه ای برای پیشرفت بازیكنان آینده ساز تیم های ملی باشد و حضور ایران در این مسابقات نیز فرصت مناسبی است تا جوانان ایران از تجربه مسابقات جهانی بهره مند شوند.