پیام ثانی تجربه عکاسی ورزشی خود را به اشتراک می گذارد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهارمین دوره تخصصی مدیریت رسانه های ورزشی با محوریت عکاسی ورزشی به همت دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار می شود. در این دوره اساتید حوزه رسانه از جمله دکتر عبدالحمید احمدی، داروین صبوری، رضا شجیع، منوچهر زندی، امین جمالی، جاوید نیکپور و احسان رافتی تجربیات و دانسته های خود را در اختیار هنرجویان می گذارند. همچنین پیام ثانی عکاس تخصصی تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو نیز به عنوان استاد حوزه عکاسی ورزشی در این دوره تدریس می کند.

پیام ثانی از سال 1392 همکاری خود را با فدراسیون شنا آغاز و به عنوان عکاس ویژه مسابقات توسعه جهانی واترپلو عکس های برگزیده خود را در سایت بین المللی این مسابقات به نمایش گذاشت. ثانی دارای کامل ترین مجموعه عکس تمرین و مسابقات رشته های ورزش های آبی طی سال های اخیر است.

پیام ثانی متولد 1369، دانشجوی رشته روزنامه نگاری ، کار عکاسی خبری و مستند را به طور حرفه ای از سال 1390 با روزنامه ورزشی 90 آغاز و در طی 6 سال اخیر با خبرگزاری مهر، آژانس عکس همشهری و باشگاه خبرنگاران جوان در زمینه عکاسی خبری و ورزشی همکاری داشته است.
عكاس تيم هاى ملى واليبال ایران، تيم هاى ملى شنا، شيرجه واترپلو، عكاس آفيشيال Fivb ( فدراسیون جهانی والیبال ) در چهار دوره ليگ جهانى، عكاس آفيشيال Fina (فدراسيون جهانى شنا) در مسابقات واترپلو توسعه جهانى ٢٠١٥ تهران از جمله فعالیت های اخیر پیام ثانی می باشد.
ثانی در کنار شرکت و برگزاری چند دوره نمايشگاه انفرادى و گروهى با موضوع عکاسی ورزشی و خبری توانسته در دوسالانه عكس ورزشى ايران و تصوير سال بخش عكس ورزشى جوایزی را کسب کند.

 

sani