کیهانی: با مدال بازی های آسیایی تلاش هایمان به ثمر می نشیند

به گزارش روبط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین کیهانی ملی پوش واترپلو ایران اظهار کزد: برای بازی های آسیایی جاکارتا اردوهای آمادگی را پشت سر می گذاریم و در حال حاضر در اردوی آمادگی کشور ایتالیا بسر می بریم. کادر فنی و فدراسیون تلاش زیادی کردند تا تمام برنامه های تدارکاتی منظم برگزار شود. ما یک اردوی تدارکاتی و مسابقه دوستانه با چین که حریف اصلی ما در آسیا است خواهیم داشت. بعد از آن هم در صربستان تمریناتمان را دنبال می کنیم. قبل از بازی های آسیایی هم یک اردوی برون مرزی در کشور سنگاپور را پشت سر می گذاریم.

وی افزود: امیدوار هستم، بتوانیم در بازی های آسیایی بعد از سال ها به مدال برسیم تا زحمات خودمان و بسیاری دیگر که مدت ها برای پیشرفت این رشته تلاش کردند را به ثمر بنشانیم.

کیهانی در پایان گفت: هدف اصلی ما در بازی های آسیایی پیروزی مقابل حریف مستقیم خود یعنی چین است. بعد از آن هم به رویارویی با قزاقستان و ژاپن فکر می کنیم که از قدرت های برتر آسیا هستند. ژاپن حتی در جهان نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. انشالله بتوانیم ابتدا چین را شکست دهیم و به مدال برسیم که بعد از سال ها این اتفاق خواهد افتاد. بعد از آن هم تمرکز خود را روی تیم های ژاپن و قزقستان خواهیم گذاشت.

 

انتهای پیام